פרטי התלונה

תלונות כלל ביטוח

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי התייחסות נושא התלונה:
שוסט איתי שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תל אביב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב

אני כבר כשבוע וחצי מנסה לתפוס את חברת כלל על מנת לבצע פדיון פוליסה,

הטלפון אשר מופיע שם זה טל' של חברה שנותנת שירותי טל' לחברת כלל.

אני שלחתי להם פקסים השארתי להם טלפונים ומשום מה לא חזו אליי למרות שהובטח שתוך 72 שעות חוזרים לאחר השארת הטל'.
אני כרגע דיברתי עם עוד אחת מהנציגות שם בשם מיטל וביקשתי לדבר ישירות עם החברה והיא אמרה לי בפירוש שהיא אינה יכולה להעביר לי מישהו מאחר והם חברה חיצונית, ביקשתי לדבר עם מישהו מעליה והיא שאלה שם מישהו והוא אמר בפירוש שלא (כי היא שמה אותי על המתן וז הייתהו התשובה) , ואז ביקשתי את שמו של האדם האחראי ועדיין נענתי בשלילה לאחר שהיא שמה אותי שוב פעם על המתן
ככל הידוע לי זה לא שירות לאדם.
לא מספיק הם שמו שם חברה חיצונית ועדיין ממתינים לא מעט זמן על-מנת להשיג שם מישהו.
השוק ירד בלי עין הרע מאז ויש לי שם בטוח הפסד נוראי מאז שביקשתי בפעם הראשונה.

כספי סוג הנזק :
פדיון הפוליסה פתרון נדרש :

כלל ביטוח שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה