פרטי התלונה

תלונות כלל ביטוח

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שליחת הודעות תשלום חוזרות ונשנות למרות סגירת החשבון מלפני שנה. נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב.
לפני כשנה עברתי ממקום עבודה אחד לשני וכמו כן השתנתה לי בחרת הביטוח המטפלת בביטוח החיים שלי.
במשך כשנה אני מקבל הודעות תשלום (הצוברות ריבית פיגורים) מחברת כלל פיננסים האגף לביטוח לאומי.
החשבון הראשון עמד עד סכום של 200+ שקלים יצרתי קשר במיידי עם החברה ועם סוכן הביטוח על מנת לודא שמא נישאר לי סכום כספי לשלם לחברה הישנה ...אך גם מהנציג הטלפוני של כלל וגם מסוכן הביטוח קיבלתי את התשובה הבאה:
"מדובר בכך שהחברה מציעה לך להמשיך ולהחזיק בביטוח ריסק דרכה ועם הזמן אתה תפסיק לקבל את הודעות התשלום מכיבן שהמחשב מוציא אותם באופן אוטומטי"
מיותר לציין כמה שיחות טלפון ופלאפון ביזבזתי במהלך השנה האחרונה (לוקח כחצי שעה עד שהם עונים) ובכל הזדמנות קיבלתי את ההבטחה שהחל מחודש הבא יופסק משלוח הדואר הנ"ל לביתי.
גם פקסים לא עזרו.
גם פניה של סוכן הביטוח ישירות לכלל לא עזרה.
אולי אתם תעזרו ...
כספי סוג הנזק :
הפסקת הטרדה לאלתר !!! פתרון נדרש :

כלל ביטוח שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה