|
|
|
|
|
|
שירות לא ראוי של חב' ביטוח כלל ביטוח |
נושא התלונה: |
יום ראשון 05 אוקטובר 2008 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
הני מבקש מזה שבועיים ליצור קשר עם מוקד שירות הלקוחות ע"מ לקבל דף חשבון עדכני בו יצויין סטטוב קופות הגמל שלי בחברה
אין כל אפשרות ליצור את הקשר, שלחתי אי-מייל והשארתי הודעות אין ספור אך לא קיבלתי כל תגובה
גם קוד הכניסה לאינטרנט שנשלח אלי אינו תקין, שוחחתי עם התמיכה ולא עזרו וגם לא חזרו
בנתונים אלה המשך חברותי כלקוח בכלל ביטוח מוטל בספק
|
משלוח מיידי של דף החשבון לביתי וגם יצירת קשר להבסדרת גישה לאינטרנט |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
כלל ביטוח שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|