פרטי התלונה

תלונות כלל ביטוח

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לא ראוי של חב' ביטוח כלל ביטוח נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏05 ‏אוקטובר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
הני מבקש מזה שבועיים ליצור קשר עם מוקד שירות הלקוחות ע"מ לקבל דף חשבון עדכני בו יצויין סטטוב קופות הגמל שלי בחברה
אין כל אפשרות ליצור את הקשר, שלחתי אי-מייל והשארתי הודעות אין ספור אך לא קיבלתי כל תגובה
גם קוד הכניסה לאינטרנט שנשלח אלי אינו תקין, שוחחתי עם התמיכה ולא עזרו וגם לא חזרו
בנתונים אלה המשך חברותי כלקוח בכלל ביטוח מוטל בספק
משלוח מיידי של דף החשבון לביתי וגם יצירת קשר להבסדרת גישה לאינטרנט פתרון נדרש :

כלל ביטוח שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה