פרטי התלונה

תלונות כלל ביטוח

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי שחרור כספי קופת גמל במשך למעלה מחדשיים נושא התלונה:
פרץ ישי שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏02 ‏נובמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אימי (כמונה) כרמלה פרץ היגיעה לגיל קרוב ל-70 וביקשה לפדות את הכספים שנצברו בקופת גמל של כלל,בתחילה פניתי למוקד של כלל וכעבור 24 דקות המתנה ענו לי מוקד מסירת הודעות של כלל והבהירו לי כי עלי להשאיר שם וטלפון ויחזרו אלי תוך 6 ימי עסקים ,בצר לי חיפשתי דרכים חלופיות וכך היגעתי לסוכנות הביטוח רוזין בפתח תקוה שדרכה הצטרפה אימי ושוחחתי עם שולי שהיתה מאוד אדיבה ומאוד יעילה עם הרבה רצון טוב, אך מסכת התלאות לא תמה
בתחילה נדרשתי לשלם דמי טיפול בסך 150 ש"ח ולמלא טפסים שנשלחו אלי במייל ולצרף צילום ת.ז. וצילום של ש'ק תוך מס' שעות קיבלה ממני במייל חוזר את כל החומר המבוקש, לא לפני שהרמנו טלפון לוודא שיש לה הכל ולא חסר לה דבר ,
כעבור שבועיים אימי מקבלת טלפון מחברת כלל שהנציגה שואלת את אימי מדוע היא מבקשת לפדות את הכספים?אימי הסבירה שהיא זקוקה לכסף, הנציגה לא התביישה ושאלה לשם מה את צריכה את הכסף? אימי מסרה לה שזה לא עיניינה ובכך הסתיימה השיחה, חלפו עוד שבועיים ואני מקבל טלפון בהול משולי מסוכנות הביטוח שמבקשת שאשלח לה שוב את ההעתק ת.ז והש'ק של אימי "כי מה ששלחתי יצא לא ברור",
כעסתי מאוד מאחר והקבצים ששלחתי במייל עדיין נותרו בתיקייה והצילומים ברורים מאוד הבהרתי לשולי כי אני רואה בזה נסיון מכוער להשאיר את הכסף עוד זמן בכיסה, כי את אותו מייל שכבר התקבל נשלח כמות שהוא פעם שניה,
חלפו עוד שבועיים ואני מקבל פעם נוספת טלפון בהול משולי והפעם דרישה חדשה, שאצרף את צילום ת.ז. של אבי שמעון פרץ וימלא איתו טופס למרות שהקופה רשומה על שם אימי בלבד,ולמרות שדרישה זו לא הוצגה בתחילה ושוב פעם העלתי את אכזבתי מאופן התנהלות החברה, וכל נסיונותיה הנואלים כדי להשאיר כספים לא לה בכיסה על חשבון קשישים שאין כוחם מצוי עימהם ואינם בקיאים בבירוקרטיה התובענית.
עד היום טרם השתחרר הכסף , החמור מכל כספיה של אימי שחסכה בעמל רב במשך עשרות שנים ,המשיכו להיות מושפעים מהתנודות בשוק ההון וכך נשחקו כבר נכון לעכשיו בלמעלה מ-% 25 ,כי חברת הביטוח משחררת את הכספים לפי יום המשיכה בפועל ולא לפי יום בקשת השחרור, כך יוצא שככל שחברת הביטוח תערים יותר קשיים על המבוטח כל תרוויח יותר כסף שלא במשפט לכיסה
ובנוסף עוגמת נפש רבה סוג הנזק :
שחרור מיידי של הכספים בערכם לפי יום דרישת הכסף ולא לפי מועד השחרור פתרון נדרש :

כלל ביטוח שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה