|
|
|
|
|
|
אין קשר אין יחס אין תגובה |
נושא התלונה: |
אזור חיפה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
צלצלתי 3 פעמים והמתנה בין 15 דקות ל 30 דקות ואז כשנדמה שיש תשובה, אז לא זה מוקד טלפוני שלוקח פרטים ותחכה 7 ימי עסקים לקבל תשובה. וגם לא עונים, סיימת תכנית ממשיכים לחייב אותך גם חוצפה מעין כמוה אני שוקל לבטל את יתר הביטוחים
|
עלבון |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
כלל ביטוח שירות לקוחות
, תגובה:
|
נציג פניות הציבור כלל ביטוח |
שם ותפקיד: |
פנייתו של מר סדן ישראל התקבלה ועברה לגורמים הרלוונטיים בכלל.
נציג שירות כלל יצר קשר עם מר סדן ישראל לטובת המשך טיפול |
תגובה: |
יצירת קשר וטיפול לשביעות רצונו של הלקוח |
פתרון: |
|
|
|