פרטי התלונה

תלונות כלל ביטוח

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הפרה בוטה של חוק הגנת הפרטיות,הטרדה, אי התייחסות לפניות , טיב השירות במוקד נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏13 ‏אוגוסט ‏2013 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לכבוד חברת כלל לידי איזי כהן המנכ"ל .
הנדון : הפרה בוטה של חוק הגנת הפרטיות , הטרדה , אי התייחסות לפניות , טיב השירות במוקד .
בתאריך 15.2.2013 רכשנו אני ואשתי כרטיסים דרך חברת איסתא , חברת איסתא העבירה ללא רשות את פרטיי האישיים אלייכם לצורך רכישת ביטוח לחו"ל . החלטנו לרכוש ביטוח לחו"ל דרך נציגה בשם מירב , אותה נציגה החליטה להעביר את הפניות שלנו למערכת המכירות שלכם ללא אישור תוך עבירה בוטה על חוק הגנת הפרטיות וצנעת הפרט .
גברת מעיין ממחלקת המכירות החליטה במשך כל חודש יוני ויולי להטריד את אשתי ואותי בנושא ביטוח סיעודי ,למרות שביקשנו ממנה רבות להפסיק להתקשר אליינו . באחת השיחות אשתי אשר יצרה איתה קשר עם הטלפון הנייד שלה צעקה עליה וביקשה שלא תיצור איתנו קשר , והנציגה המשיכה להתקשר ולהמשיך להטריד !!!! .
בתאריך ה-5.8.2013 לאחר שיחה של שעה עם מוקד השירות והנציגה שסירבה להעביר אותי למנהל , סגן מנהל המכירות בשםמוטי הודיע לי רשמית שיפסיקו להטריד אותי .
בתאריך ה-8.8.2013 בשעות הבוקר התקשרו מחברת AIG נציגה בשם אורלי אשר הודיעה רשמית שהיא מעוניינת למכור לי ביטוח תאונות אישיות , בשאלתי היא כיצד ידעה מי אני וכיצד הגיעה לטלפון שלי , הודיעה רשמית שמעיין היא חברה טובה שלה .
לאחר שיחה עם סגן מנהל מוטי , הודה לי על הפנייה ועקב כך פיטרו את אותה נציגה . ולאחר בקשתי שיתקשר לחברת AIG שיפסיקו להתקשר אליי , סירב זאת ורק לאחר כ-3 שיחות הפיסקו ליצור עמי קשר!!!!
בתאריך 16.8.2013 נציגה "אחרת " על פי טענתכם בשם מורן התקשרה שוב מחברתכם ושוב התנצלתם . למרות שעד אותו תאריך החלטתי לתת לכם הזדמנות והאמנתי בתום הלב שלכם . נאלצתי לפנות למפקח על הביטוח , ולמשרד המשפטים לצורך הפרה בוטה של חוק . כמובן שפנייתי מה-13.8.2013 לדבר עם המנכ"ל
לא נעתנה והתשובה של צחי מפניות הציבור היא שהמנכ"ל לא מתעסק בדברים כאלה .

דרך אגב ניסיתים לשחד אותי בארוחה זוגית למקדונלס כדי שאני לא אפנה אל המפקח על הביטוח .
אני דורש את כל השיחות המוקלטות .
אני דורש לדבר עם המנכ"ל .
הוגשה תלונה במשטרה כנגד החברה
עלבון ובזבוז זמן סוג הנזק :
קנס מירבי , תרומה לקהילה , חידוד הנהלים , שינוי הרגולציה כנגד החברה , הטלת אחריות פלילית פתרון נדרש :

כלל ביטוח שירות לקוחות

, תגובה:
נציג פניות הציבור כלל ביטוח שם ותפקיד:
פנייתו של מר ביסקר רון התקבלה ועברה לגורמים בכירים בכלל ביטוח להמשך טיפול תגובה:
יצירת קשר וטיפול פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה