|
|
|
|
|
|
חיוב לאחר ביטול פוליסה |
נושא התלונה: |
יום שני 03 יוני 2013 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
ב 3.6.13 הודעתי לסוכן הביטוח שלי - מר אבי ******* כי הנני מבטלת את הביטוח הסיעודי שלי באמצעות חברת כלל. למרות זאת, כרטיס האשראי שלי חוייב ב 2.7.13 בסך329.18 ש"ח וב 2.8.13 בסך 330.14 ש"ח.
בשיחה טלפונית עם מר בז'רנו הוא הבטיח כי הוא ידאג לכך שאקבל שיק זיכוי עבור החיובים הנ"ל, עד היום טרם קיבלתי הזיכוי, מר ******* מתעלם משיחות טלפון או ממיסרונים שאני מעבירה.
לטיפולכם אודה.
|
|
|
|
|
|
|
|
כלל ביטוח שירות לקוחות
, תגובה:
|
נציג פניות הציבור כלל ביטוח |
שם ותפקיד: |
פנייתה של גברת סלע מירי התקבלה ועברה לגורמים הרלוונטים בכלל ביטוח |
תגובה: |
יצירת קשר וטיפול לשביעות רצונה של גברת סלע |
פתרון: |
|
|
|