פרטי התלונה

תלונות כלל ביטוח

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב לאחר ביטול פוליסה נושא התלונה:
‏יום שני ‏03 ‏יוני ‏2013 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ב 3.6.13 הודעתי לסוכן הביטוח שלי - מר אבי ******* כי הנני מבטלת את הביטוח הסיעודי שלי באמצעות חברת כלל. למרות זאת, כרטיס האשראי שלי חוייב ב 2.7.13 בסך329.18 ש"ח וב 2.8.13 בסך 330.14 ש"ח.
בשיחה טלפונית עם מר בז'רנו הוא הבטיח כי הוא ידאג לכך שאקבל שיק זיכוי עבור החיובים הנ"ל, עד היום טרם קיבלתי הזיכוי, מר ******* מתעלם משיחות טלפון או ממיסרונים שאני מעבירה.
לטיפולכם אודה.

כלל ביטוח שירות לקוחות

, תגובה:
נציג פניות הציבור כלל ביטוח שם ותפקיד:
פנייתה של גברת סלע מירי התקבלה ועברה לגורמים הרלוונטים בכלל ביטוח תגובה:
יצירת קשר וטיפול לשביעות רצונה של גברת סלע פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה