פרטי התלונה

תלונות בית שמש

תלונות עיריות

תלונות עיריות ומועצות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קנסות מהעיריה על נזק שנעשה לנו נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏23 ‏נובמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
אבא נעמת 10 א' כתובת:
תיאור הבעיה:
אנו דירי בנין נהר הירדן 15 בבית שמש נרדפים כל יום מפקחי עיריה שבאים כל יום עם קנסות חדשים. הכל התחיל אחר ההפגנות שאנשים ממקומות אחרים שרפו את הפחים של הבנינים (ואנו מגנים זאת בכל תוקף) ולכך חייבו את הבנינים לקנות פחים חדשים. וזה שאלתינו שאיך אפשר להאשים אנשים שלא אשמים בזה ולהיפך אנחנו כיבינו את השריפה והם הגיעו עוד פעם באמצע הלילה להדליק. ואחר שהתקשרנו עוד כמה פעמים ודיברנו אם הפקחים ענו לנו שזה בטיפול אם הקבלן מי שיקנה פחים חדשים, ומדובר ב8 פחים שהקבלן קנה לכל בנין והעיריה מיד גנבה 4 וכעת גם את ה4 הנותרים אין לנו. ואחר שפרחחים מהעיר בית שמש הישנה שמעו שהעריה קונסת את הדירים החליטו שיש להם תעסוקה חדשה ובליל שבת האחרון שרפו לנו את הפח האחרון שעוד היה לנו ולא מספיק שסבלנו מזה הינו ערים עד שעה 4 לראות שהשריפה לא מסוכן כבר. וכן סבלנו מהריחות הקשות. מיד הגיע העריה אם איומים חדשים על הפח שנשרף וגם ביקשו שניקח את כל הליכלוך שהם השאירו. ולכן שאלתינו מאחר שאנו משלמים ארנונה כל חודש וזה כולל גם לקחת הליכלוך אז זה תפקיד של העריה לדאוג שיהיה לנו איפה לשים הליכלוך ואנו לא צריכים לשמור על הפחים ואפילו אם אנו רוצים זה לא תלוי בנו. ובערים אחרים קנו העריה פחים ולא חייבו את התושבים (אולי לשים פחים מברזל) וכל שכן לא להציק לנו ולשלוח פקחים כל יום וגם ביקשו מאיתנו לנקות את החצר והחניה ואנו גרים ליד תחנה שהרבה מהליכלוך זה מאנשים אחרים, ואתמול קיבלנו מכתב שעם תוך שבוע אנו לא קונים פחים חדשים ניקנס קשות. וזה חוץ ממה שכבר חצי שנה שאנו נאלצים לנדוד לבנינים סמוכים כדי לזרוק שם את הזבל, וכל אחד מבין שזה לא התנהגות מה שהם מעוללים לנו.
כספי סוג הנזק :
להחזיר את הפחים שהקבלן קנה לנו ולהתחשב בתושבים שהם גם סובלים מזה פתרון נדרש :

בית שמש שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה