פרטי התלונה

תלונות בית שמש

תלונות עיריות

תלונות עיריות ומועצות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חשבון מים מופקע - תרגיל עוקץ נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
השבוע קבלו תושבי שכונת מגדל המים חשבונות מים גבוהים. אני באופן אישי בהתחלה לא שמתי לב לכך. בעיתונות המקומית הייתה כתבה בעניין - שהעיריה דחתה את קריאת המונים בשכונה זו ובכך גדל סכום התשלום. מעבר לכמות מסויימת של צריכת מים המחיר עולה - כלומר יש דירוג במחירי המים עד כמויות מסוימות. בד"כ העיריה קוראת את המונים בתחילת חודש הפעם קראה אותם ב14 לחודש! דבר הגרם לעליה החדה כי כנראה אני וכל השכונה עברנו באיזשהו שלב לדירוג הגבוה יותר. הסכום שעלי לשם הוא כמעט כפול מחודשים האחרונים.
לא מקובל עלי, שאני צריכה לפנות לעיריה באופן אישי, אם כל השכונה סובלת מהטריק הזה. אני חושבת שעל העיריה להחזיר את הכספים באופן רטרואקטיבי. בלי כל הבירוקטריה שמתלווה לכל הנושאים הללו ,שגולת המון זמן!!!!
אשמח לתשובה מהירה ,
שרה
כספי סוג הנזק :
החזרת כספים רטרואקטיבי וחזרה לקריאת מונים בתחילת ה פתרון נדרש :

בית שמש שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה