|
|
|
|
|
|
בקשת איחור בתשלום |
נושא התלונה: |
אזור ירושלים |
אזור: |
תיאור הבעיה:
אני רועי חזן גרתי ברחוב הגפן בבית שמש1261/12 מזה כשנתיים, לאחרונה עברתי לאיזור אחר בבית שמש והבית ברחוב הגפן הושכר לדיירת אחרת. במשך זמן רב שלמתי מכרטיס האשראי את התשלום החודשי בהוראת קבע לעירייה . ב08/09 הכרטיס אבד ולכן ביטלנו אותו, במקומו בקשתי מהמוקד בעירייה שייצור איתי קשר ע"מ להחליפו בכרטיס אחר שברשותי אמרו שיחזרו אליי אך לא חזרו.
מהעירייה לא התקשרו, שלחו אליי מכתבים מידי חודש כשצוין בהם "לא לתשלום". הבנתי לתומי שהעירייה עדיין גובה מהכרטיס הישן (ישנו דבר כזה שעדיין גובים מכרטיס מבוטל מכרטיס שולמה דרכו הו"ק). מה שהתברר למפרע כלא נכון . ועכשיו לאחר קרוב לשנה נזכרו להגיד לי כי אני חייב קרוב ל2000 ₪ . איפה הם היו בכל התקופה הזאת? ככה להנחית ברגע סכום כזה גדול?
הייתי שמח להורדה משמעותית בסכום ובפריסה לכמה חודשים.
בברכה רועי חזן - 0526251758
|
כספי |
סוג הנזק : |
הורדה משמעותית בסכום ,פריסה רחבה בתשלומים |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
בית שמש שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|