פרטי התלונה

תלונות חיפה

תלונות עיריות

תלונות עיריות ומועצות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות זוועתי במחלקת ארנונה- ובעיקר מנהל המחלקה נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏03 ‏יולי ‏2014 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום,
אגף הארונה מתנהל מתחת לכל ביקורת.
המתנה למענה של מעל לחמישים דקות, אין רישום של השיחות, אני אמורה לזכור את שם הנציג שענה לי, ואולי בכלל לא אמר שאת שמו. נציג בכיר אמור לחזור אלי תוך 72 שעות, עבר כבר חודש וזה לא קרה.
התנהלות רק בפקס, אין להם אפילו מייל למשלוח תעודות.
בשיחה היום עם מנהל המוקד, בהתערבות פניות הציבור (שנותנים שירות טוב) מנהל המוקד חיים עוזר, רמז שאני משקרת, שאני לא בסדר שלא זכרתי שמות נציגים ובעיקר תקף אותי.
הפניה הראשונית שלי היתה בעקבות מות אבי וזה שהארנונה חייבו אותנו בקנס על ביטול הוראת קבע (הוא מת!!!) וקנס על פיגור בתשלום, למרות שהעברתי תעודת פטירה לבקשת הנציג.
כמו כן, אף אחד לא טרח ליידע אותי שיש אפשרות לפטור חצי שנה מארנונה אם הבעלים נפטר. עוד שיחה הסבירה לי שיש איזה זיכוי אבל בלי להסביר לי כלום, ועדיין בלי לבטל את הקנס.
רמת ארגון ושירות נמוכות, שום אמפתיה, שום התנהלות מאורגנת או שירותית ולא פלא, כשאדם כזה עומד בראש מחלקת שאמורה לתת שירות!!
השיחה איתו כ"כ התדרדרה שנאלצתי לנתק, וכמובן שנותרתי ללא מענה.
ובינתיים אין לי מענה סוג הנזק :

חיפה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה