פרטי התלונה

תלונות חיפה

תלונות עיריות

תלונות עיריות ומועצות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
איסוף ילדים לקיטנה עירונית לאחר שעת התחלת הקיטנה הרשמית נושא התלונה:
‏יום שני ‏03 ‏יולי ‏2006 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
חיפה כתובת:
אגף חינוך וקייט סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לאחר ניסיון מוצלח מאד של בילוי בקייטנה טכנולוגית-תקשורתית עירונית בחיפה בשנה שעברה, רשמתי אותו גם השנה לקייטנה זו.
בפרסומים מצוין כי (כמקובל) הקיטנה מתחילה פעילותה בשעה 8 בבוקר (כפי שהיה גם בשנה שעברה). להפתעתי, ביום שישי האחרון, התקשרה אחראית קו ההסעה והודיעה כי ההסעה אוספת את הילדים בשעה 8:15 (זמן נסיעה של 15-25 דקות).
לאור פניות למנהלת הקיטנה נעשו ניסיונות להקדים את קו ההסעה, ללא הצלחה. טענתי כי עליהם למצוא פתרון גם במחיר של הוצאה כספית גבוהה יותר (מוניות, לדוגמא), לא נענתה. חשוב לציין כי בשנה שעברה ההסעה אספה את בני מאותו המקום חצי שעה מוקדם יותר, כלומר בשעה 7:45, ובעת הרישום לא נאמר דבר על שינוי שעשוי לחול בכך.
פניתי לאחראית בעירייה שלא נותר לה אלא לומר לי כי אין לה תשובה אחרת (אלא אם כן אני רוצה לקחת את בני לתחנת הסעה אחרת).
אנו שני הורים עובדים, רשמנו את בננו לקיטנה עירונית מסודרת שאמורה להיות גם אמינה והופתענו כי לקיטנה שלפי הפרסום אמורה להתחיל פעילות בשעה 8 אוספים את הילד בשעה 08:15 והוא (ולפחות כל ההסעה שלו) מגיעים באיחור של קרוב ל- 40 דקות.
נשמח לקבל פתרון מהיר, מאחר וקיטנה כידוע אורכת פחות משלושה שבועות...
כספי סוג הנזק :
איסוף הילד מתחנה הסמוכה לביתו לא יאוחר מהשעה 7:50. פתרון נדרש :

חיפה שירות לקוחות

, תגובה:
ציונה - פניות הציבור שם ותפקיד:
לאחר בדיקה עם המחלקה לקיטנות בעיריית חיפה נמסר כי, המנהלת גב' שפרה ענתבי נפגשה עמכם במקום והענין סודר.

אנו שמחים כי יושרו ההדרים.

חופשה נעימה וקיץ בטוח.
תגובה:
- פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה