פרטי התלונה

תלונות חיפה

תלונות עיריות

תלונות עיריות ומועצות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נעלבתי נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
עברתי לגור בחיפה, עיר הולדתי. כדי להעביר את שם הנכס על שמי התקשרתי ל- 1700700060ת עברתי את כל הפרוצדורה וחיכיתי. כדי לוודא אם הודעתי התקבלה התקשרתי לאותו מספר והסתבר שהודעתי לא התקבלה. נתבקשת לשלוח שוב, לאותו מספר - עין מספר אחר נאמר לי, שוב התקשרתי לבדוק, שוב לא הגיע. כך 4 פעמים.
אתמול, םורים, התקשרתי שוב, אמרו שהגעתי למספר לא פעילת התקשרתי שוב ושוב הגעתי להודעה לא פעיל, אחרי 4 פעמים שקיבלתי את ההודעה לא פעיל הבנתי שזה פורים וכנראה המשרדים לא עובדים בפורים. אבל עד שהבנתי - חשבתי שהקשתי לא נכון על המקשים, בזבזתי 4 שיחות טלפון שלא באשמתי וגם נעלבתי - למה לתעתע בהודעה שגוייה שגרמה לי להרגיש שמזמזלים בי וגורמים לי לבזבז את זמני וכספי בלי אכפתיות.
היום - אמרה לי פקידה שיש משרדים שאפשר להגיע אליהם אישית ולהסדיר את העניין אישית ומיידית, אחד מהם מצוי לא רחוק ממקום איליו אני מגיעה מידי יום כמעט!!
התלונה:
1- למה האופציה לפנות אישית לא מוצעת לפונה מייד בפנייה הראשונה לעירייה??
2- למה אין הודעה "עכשיו אנחנו בחופש" או משהו כזה? כדי למנוע ממני להתקשר כמה פעמים, לבזבז כסף ולהרגיש זלזול מצידכם.
תודה
צילה
הערה: אני בטוחה שעוד כמה מבוגרים כמוני נעלבים מכם.
צילה.
כולם נכונים סוג הנזק :

חיפה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה