פרטי התלונה

תלונות חיפה

תלונות עיריות

תלונות עיריות ומועצות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות אגף החינוך של עיריית חיפה נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏25 ‏אוגוסט ‏2009 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
נציב תלונות הציבור שלום רב,

ביום 25.8.09 נדרשנו לאסוף ספרי לימוד מחטיבת הביניים ליאו-בק עבור ביתנו, לקראת תחילת שנת הלימודים.
מאחר והיינו באריזות לקראת מעבר דירה יומיים לאחר מכן (27.8.09) לא הצלחנו למצוא את האישור על תשלום אגרת החינוך, אותה שילמנו כנדרש עוד בחודש יולי.
כל מאמצינו ליצור קשר טלפוני עם אגף החינוך, על-מנת לקבל את מספר האישור - שבלעדיו בית הספר לא ימסור הספרים - נכשלו.
לאחר כשעתיים של נסיונות התקשרות, במהלכן שמענו שוב ושוב את המענה הקולי ולאחריו השיחות התנתקו, לרבות עלויות שיחות הטלפון שירדו לטמיון, נאלצנו לנטוש את האריזות בשיא הלחץ, ולגשת פיזית לעירייה.
אציין, כי בשום מקום, גם לא במענה הקולי, לא היתה הודעה על העתקת משרדי אגף החינוך מרח' מרכוס אל בית העירייה. פרט זה עלה לנו בטרטור נוסף, חיפוש חניה פעם שניה, ואובדן זמן יקר.
כפי שאתם יודעים, אין בכלל חניה בקרבת מקום לבית העירייה...

מאחר ואני בעצמי עובדת במתן שירות ללקוחות בחברה גדולה, הנני מודעת לאילוצים ולמגבלות כח אדם. יחד עם זאת, בימים שלפני תחילת שנת הלימודים, אין זו הפתעה עבורכם כי הורים רבים יזדקקו לשירותכם. זהו בגדר גל עומס צפוי וידוע מראש.
למרות זאת, על-פי התרשמותי, לא נקטתם אמצעים מיוחדים לקלוט את פניות הציבור בתקופה עמוסה זו, וכתוצאה מכך גרמתם לקשיים וטרטורים מיותרים. התחושה היא של זלזול וחוסר התחשבות מצידכם.
לנו זה עלה בלחץ קשה של זמן לקראת מעבר דירה - למישהו אחר זה היה עלול לעלות ביום עבודה.
כמי שמשלמת מיסי עירייה גבוהים, אני מצפה לקבל מהעירייה את השירות הטוב ביותר, ולא היחס המתואר לעיל.

בברכה,
איריס ארבטמן
שיפור שירות פתרון נדרש :

חיפה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה