פרטי התלונה

תלונות קרית אתא

תלונות עיריות

תלונות עיריות ומועצות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זלזול ועשיה ככל העולה ברוחו של מנהל המתנ"ס נושא התלונה:
‏יום שני ‏30 ‏אפריל ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כחודש רשמה אשתי את בני לצהרון דרך המנס ונתנה צקים עבור כל חודש אולם כשהגיע הזמן ללכת לצהרון הילד סרב בכל תוקף והחל לבכות ולהיות מבוהל לאחר יומיים הודענו כי הילד יפסיק לפקוד את הצהרון ושלא יגבו את הצק.ברצוני לציין שההודעה ניתנה כ 10 ימים לפני מועד הפרעון של הצק.אולם למרות זאת הצק נפרע וכמו כן חויינו לשלם דמי ביטול.
האם זה הגיוני שכל אחד יעשה ככל העולה על רוחו??האין זה עברה לפרוע צק במיוחד שבקשנו שלא יפרע ??מעל חודש והמנהל ע ס ו ק ולא מוצא זמן ונכונות לחזורר אלינו כלל וזאת למרות פניות חוזרות ונשנות. האם ניתן לתבוע את העירייה/המנהל על הבזיון ועל שהוא פועל ועושה ככל העולה על רוחו
כספי סוג הנזק :

קרית אתא שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה