פרטי התלונה

תלונות קרית אתא

תלונות עיריות

תלונות עיריות ומועצות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התחברות לגז נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏01 ‏ינואר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
קריית אתא סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב
בתאריך 1.1.12 השכרנו דירה בקריית אתא.התקשרנו לאמישראגז בקריית אתא על מנת להתחבר לגז מרכזי בבניין ,התבקשנו להשאיר טלפון על מנת שטכנטי יתאם איתנו את הגעתו.לאחר כמה ימים טכנאי אכן התקשר והגיע לבדיקה.הוא אמר שחסרה לנו צנרת ושעון ושתוך כמה ימים יחזרו אלינו עם הצעת מחיר להתקנה. לאחר כ5 ימים אף אחד לא התקשר ואנחנו התקשרנו אליהם, נאמר לנו בטלפון שתוך שעה יחזרו אלינו עם הצעת מחיר ולא חזרו. לאחר המתנה של עוד כמה ימים שוב פעם התקשרנו אליהם ושוב פעם נאמר לנו שתוך 5 דקות יחזרו אלינו ושוב פעם לא חזרו.לאחר מכן החלטנו להתקשר למוקד תלונות של אמישראגז .ענתה לנו בחורה בשם ליז ואמרה שזה לא בסדר והיא מיד טטפל בנושא ,אך גם לאחר שיחה איתה עברו כ 7 ימים ואף אחד לא יצר איתנו קשר. אנחנו כבר כמעט חודש גרים ללא גז בבית ונאלצים לקנות ולאכוך אוכל מוכן מה שלא בריא ומה שמאוד פוגע בכיס.מה ניתן לעשות בנושא?
תודה.
עוגמת נפש סוג הנזק :

קרית אתא שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה