פרטי התלונה

תלונות כרמיאל

תלונות עיריות

תלונות עיריות ומועצות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ד"וח חניה נושא התלונה:
טורגמן טליה שם/כינוי:
‏יום שישי ‏29 ‏ספטמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 29.9.06 חניתי בחניון העמק קניתי כרטיס ב6 ש"חעד השעה 12.06
והנחתי את הכרטיס מעל ההגה וסגרתי את הדלת .לאחר כשעה חזרתי ומצאתי את הד"ח על האותו שלי וכתוב שהכרטיס הפוך וכמוון כנס של 100 ש"ח הייתי המומה מהחוסר הגינות של המפקחת אורית לביא .יש לי את הכרטיס ואת ההוכחה שאכן שילמתי חנייה לשעה ודקה וגם יצאתי לפני הזמן של הכרטיס הנקוב .אבקש לבטל את הד"וח במהירות .אם ברצונכם שאשלח בפקס העשה זאת .

תודה מראש
טליה טורגמן טל.0547367336

כרמיאל שירות לקוחות

, תגובה:
משה לוי מנהל המוקד העכ שם ותפקיד:
בהמשך לשיחתינו הטלפונית וכפי שביקשתי אנא מיסרי את כל החומר לרשות החניה וקבלי את תגובתם , במידה ותשובה זו לא תיראה לך פני אלי אישית ואני אשמח להמשיך ולבדוק כל בקשה שלך.
חג שמח
תגובה:
המשך בטיפול בבעיה כפי שנתבקשת ע"י רשות החניה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה