פרטי התלונה

תלונות כרמיאל

תלונות עיריות

תלונות עיריות ומועצות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
דו"ח חניה נושא התלונה:
‏שבת ‏28 ‏יולי ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 28.05.07 בשעה 18:20החנתי את רכבי בחניה של קניון כיכר העיר, וקניתי כרטיס חניה מהמכונה עד לשעה 19:00. בדקתי היטב, שכרטיס החניה מוצמד כנדרש, והפרטים עליו נראים בבירור (אחרת – למה טרחתי בכלל לשלם ?). למרות הכל, כשחזרתי לרכבי, מצאתי לתדהמתי הגדולה, דו"ח חניה עם הכתובת השקרית "כרטיס הפוך". מסתבר, שתאות הבצע מעוורת את עיני הפקחים ! הרי איני נמצאת כל הזמן ליד רכבי כדי להוכיח את צדקתי, ואם רשות החניה טוענת אחרת – חובת ההוכחה עליהם.
בעקבות זאת, שלחתי מכתב למנכ"ל החברה הכלכלית עם כל הפרטים הנ"ל (כולל צילומים), וביקשתי לשלוח לי אישור בכתב על קבלת מכתב זה, ועל ביטול הדו"ח השגוי.
התשובה שקיבלתי היתה, כי עפ"י החלטת היועץ המשפטי לעירייה, נידונה בקשתי וכי הדו"ח נערך כדין. איפה הדין ואיפה הדיון? איך נידונה הבקשה ללא נוכחותי ? אם עפ"י חוק העזר, המסתמך על מראה עיניים, היה כרטיס הנחיה הפוך, הרי יש צורך בתצלום כרטיס החניה ברגע כתיבת הדו"ח. ללא הוכחה זו, חוק העזר אינו חוקי כלל (!). הוא רק מאפשר לפקחים לכתוב דו"חות שקריים, כדי להגדיל את הכנסות העירייה.
אני לא מופתעת כלל, שאיני היחידה, לה קרה מקרה כגון זה.לדעתי, המנעותם של תושבי כרמיאל מלחנות בחניות שבתשלום, הקטינה את ההכנסות הצפויות מרשולת החניה. לכן נמצא "פתרון יצירתי" אחר, כלומר: כתיבת דו"חות מרמה באופן שאינו מאפשר לתושבים להוכיח, שהצדק עימם.
ככל שירבו מקרים כאלו, יתכן שיש מקום לשקול תביעה יצוגית כנגד החברה הכלכלית של כרמיאל.
עוגמת נפש סוג הנזק :

כרמיאל שירות לקוחות

, תגובה:
פחימה פדות - מנהלת רשו שם ותפקיד:
לרחל סקלי שלום
הנדון:דו"ח חניה מס' 2764710 מיום 28.05.07 בשעה 18:28
ביום 19.06.07 קיבלנו את מכתבך בעניין בקשה לביטול דו"ח. את הבקשה אנו מפנים ליועץ המשפטי לעיריה להחלטה על פי עילות הקבועות בחוק. בצירוף לבקשה נשלח צילום של כרטיס החניה אשר הונח בצורה הפוכה, כך שפקח אינו יכול היה להבחין בתוקפו של הכרטיס.חבל לי שהינך מתעקשת באומרך כי היקפדת להניח הכרטיס כנידרש. מאחר ואיני יכולה לצרף לתגובתי זו את צילום הרכב והכרטיס, אשלח לך את התמונות לדואר האלקטרוני המצויין לעיל לראיה.
הנני לציין כי ע"ג הכרטיס והמדחן מודפסות הנחיות להנחת הכרטיס ברכב על מנת למנוע אי נעימויות מסוג זה.
ב-26/06/07 נשלחה לך תשובתו של היוע"ה לבקשה לביטול הדו"ח.
בכבוד רב
פחימה פדות
תגובה:
יש לקרוא היטב הנחיות כתובות ע"ג המדחנים והכרטיסים. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה