פרטי התלונה

תלונות כרמיאל

תלונות עיריות

תלונות עיריות ומועצות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סגירת השער האחורי של המכללה נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏24 ‏דצמבר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
מכללת אורט בראודה כתובת:
תיאור הבעיה:
אתמול נסגר השער האחורי של מכללת אורט בראודה, בעקבות זאת הליכה למכללה עורכת 30 דק' (בגשם או בחום כבד) לעומת חמש ד'ק... חלק מהסטודנטים עולים על הגדר וזה עיניין של זמן עד שמישהו יפגע
שאר הסטודנטים מגיעים למכללה באיחור, עצבניים מזיעים או רטובים! העירייה בחרה בדרך הקלה ונכנעה לתלונות של מס' קטן של תושבים שלא מרוצים מכך שהסטודנטים חונים להם ברחוב, הצעד של סגירת השער הוא עלבון ועוגמת נפש לסטודנטים שהחליטו לבוא מרחוק, ללמוד במכללה ולשכור דירות יקרות יותר הקרובות לשער האחורי של המכללה...
סכנה סוג הנזק :
פתיחת השער מחדש! מציאת פתרון חלופי לבעיית החנייה ברחוב, כדוגמת דוחות חנייה לסטודנטים שיחנו ברחוב פתרון נדרש :

כרמיאל שירות לקוחות

, תגובה:
לוי משה מנהל המוקד של שם ותפקיד:
שלום רב. ראשית נתחיל בכך שהשער למכללה נפתח שוב מתוך התחשבות בבקשת הסטודנטים.
לעצם העיניין , הסטודנטים מתוך כוונה אגואיסטית ולא מתחשבת הפכו את חיי תושבי השכונה לגהינום , חנו במקומות החניה שלהם , חסמו גישה ויציאה מבתים ולא נענו לבקשות התושבים.
למרות התחייבות הסטודנטים להמנע מהבעיותת הנ"ל שהם גרמו כבר כעת חזר המצב לקדמותו ותושבי השכונה שוב סובלים.
אז קודם להאשמות סרק , אנא בידקו בחצר האחורית שלכם ותבינו כי אנו כאן לשרת את הסטודנטים אך לא רק , ובהחלט משתדלים גם לסייע " מעט" לתושבי השכונה לחיות בשלווה
אני ב - 0546626728 אם יש למישהו השגות לגבי תגובתי
יום מקסים
משה לוי
תגובה:
נמצא כבר פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה