פרטי התלונה

תלונות ירושלים

תלונות עיריות

תלונות עיריות ומועצות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה ירושליםשעות פתיחה ירושלים גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניתוק על המתקשר< נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏19 ‏דצמבר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
מוקד תשלומים (ארנונה) סניף חברה:
תיאור הבעיה:
רציתי להתקשר בגלל טעות בחשבון של הארנונה.
ניסיתי קודם לטלפן ל02629000 וכשבחרתי במענה הממוחשב את האופציה למענה אנושי לאחר כמה שניות ניתקו עלי.
לאחר מכן התקשרתי למוקד 106 ושוב בעזרת המענה הממוחשב בחרתי מענה אנושי לעניין תשלומים ושוב ניתקו עלי.
עוגמת נפש סוג הנזק :

ירושלים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה