פרטי התלונה

תלונות ירושלים

תלונות עיריות

תלונות עיריות ומועצות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה ירושליםשעות פתיחה ירושלים גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
האצבע הקלה של פקחי החנייה נושא התלונה:
אלבז ירמי שם/כינוי:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
התלונה שלי לא מתייחסת למקרה ספציפי (למרות שכאלו היו ולא פעם...) אלא למדיניות העירייה ופקחיה.
אחד הנושאים המרגיזים ביותר הם עניין המדחנים המקולקלים. חדשות לבקרים אני נתקל במקרים של מדחנים מקולקלים - בעיה אשר אין לה מענה או שהמענה הוא מקפח מאוד ולא הוגן. העירייה נוהגת מדיניות של "הקטנת ראש" ומנחה את פקחיה להתעלם מפתקים אשר מפנים את תשומת לבם לעובדה זהמדחם מקולקל. וכך, כל שנותר לאזרח לעשות זה לחייג לחברת המדחנים, להודיע שהמדחן מקולקל, בינתיים הוא מקבל דו"ח ואחר כך הוא צריך לפתוח התכתבות עם העירייה לביטול הדו"ח.
מדיניות זו היא מקפת מאוד, פוגעת באזרחים וגובלת בחוצפה.
האזרח לא צריך לשלם את המחיר על רשלנות חברת המדחנים המקושרת, מטבע הדברים, עם העירייה, בעיקר נוכח העובדה כי לפקח אפשרות פשוטה ביותר לוודא כי המדחן אכן מקולקל, לא לרשום את הדו"ח ובכל לחסוך לחסוך מהאזרח עוגמת נפש וטירטור מיותר.
יש להפסיק את המדיניות של העירייה אשר רואה בדו"חות החנייה רק מקור להעשרת קופת העירייה ולא כלי לאכיפת חוקי החנייה תוך הפעלת שיקול דעת.
מעבר לכך, בטוחני כי יש לבדוק את כשרות הבחירה בחברת המדחנים בעיקר נוכח העובדה כי כישלונה החרוץ של מפעילת המדחנים הוכח זה מכבר.
שינוי במדיניות העירייה. פתרון נדרש :

ירושלים שירות לקוחות

, תגובה:
הקטור מסטרמן- הממונה ע שם ותפקיד:
תושב יקר, תגובה:
לאור ניסיונות חוזרים ונשנים שלא נענו מצד עיריית ירושלים אל מנהלי אתר "תלונה", בהם נתבקשו מנהלי האתר לעדכן את פרטי אנשי הקשר מטעם העירייה ע"מ שתלונות יגיעו ליעדם לטיפול מהיר - אנו מביעים את התנצלותנו הכנה על העיכוב במענה לפניות, שנגרם כתוצאה ממתן שירות לקוי ע"י האתר.

אנו מציעים להפנות כל פנייה, תלונה או עניין הקשורים בשירות הניתן לתושב ע"י העירייה לכתובת הדוא"ל של המרכז לאיכות השירות, לטיפול מהיר ומסור.

המרכז הוקם ע"י העירייה מתוך ראיית השירות הניתן לתושב כיעד עליון, וצר לנו כי אין כך הדבר בעיני אתר "תלונה".


כתובת המייל של המרכז לאיכות השירות: [email protected]
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה