פרטי התלונה

תלונות ירושלים

תלונות עיריות

תלונות עיריות ומועצות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה ירושליםשעות פתיחה ירושלים גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חניה בעין כרם - או איך עירית ירושלים עושקת נהגים נושא התלונה:
‏שבת ‏05 ‏נובמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
עין כרם כתובת:
תיאור הבעיה:
בשבת (אני חילונית) ביקרתי בעין כרם.מאד נהניתי מהטיול בסיומו הלכנו לסעוד במסעדה הלבנונית בעין כרם. מאחר ואין חניה מסודרת במידה מספקת. חנינו מול המסעדה באזור ללא סימון כל שהוא (לא לבן אדום ושום סימון אחר). שולי כביש רחבים בכיוון מזרח למערב כאשר מספר רב של מכוניות חונות בטור שאינו מסכן את התנועה. להפתעתי מצאתי דוח חנייה על חלון הרכב על חניה בניגוד לשילוט. לא רק אני אלא כל השיירה קיבלה דוח על אותו עניין. פניתי לפקח מגדי איברהים מספר 508 והוא הפנה אותי לשלט. בדקתי את השילוט השילוט הקרוב ביותר נמצא במרחק קילומטר מזרחה רחוק מהעין (וכנראה מהלב של עירית ירושלים).
מאחר ובאתי ממערב למזרח -ופניתי בסיבוב פרסה לכיוון מערב -(יש קו מקווקו באותו אזור) לא היה לי סיכוי לראות את השלט עליו דיבר הפקח.
מאחר וכל שיירת המכוניות קיבלה דוח, קרוב לוודאי שהבעיה היא בשילוט לא נכון או לא מספק. אני אזרחית שומרת חוק ולא יתכן שגוף ציבורי יגרום לביצוע עבירה בעצם חוסר הדרכה מספקת ל"עבריינים" הפוטנציאלים. לאור ה"פשע" ההמוני נראה לי שיש כאן מצב של הוראה שהציבור לא יכול לעמוד בפניה.
ומכאן לדעתי יש לבטל את הקנסות הלא הוגנים לכל אותם עשרות נהגים שעברו את העבירה בתום לב עקב חוסר שילוט מתאים.
עוגמת נפש סוג הנזק :
שילוט סמוך למקום החניה פתרון נדרש :

ירושלים שירות לקוחות

, תגובה:
הקטור מסטרמן- הממונה ע שם ותפקיד:
תושב יקר, תגובה:
לאור ניסיונות חוזרים ונשנים שלא נענו מצד עיריית ירושלים אל מנהלי אתר "תלונה", בהם נתבקשו מנהלי האתר לעדכן את פרטי אנשי הקשר מטעם העירייה ע"מ שתלונות יגיעו ליעדם לטיפול מהיר - אנו מביעים את התנצלותנו הכנה על העיכוב במענה לפניות, שנגרם כתוצאה ממתן שירות לקוי ע"י האתר.

אנו מציעים להפנות כל פנייה, תלונה או עניין הקשורים בשירות הניתן לתושב ע"י העירייה לכתובת הדוא"ל של המרכז לאיכות השירות, לטיפול מהיר ומסור.

המרכז הוקם ע"י העירייה מתוך ראיית השירות הניתן לתושב כיעד עליון, וצר לנו כי אין כך הדבר בעיני אתר "תלונה".


כתובת המייל של המרכז לאיכות השירות: [email protected]
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה