פרטי התלונה

תלונות ירושלים

תלונות עיריות

תלונות עיריות ומועצות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה ירושליםשעות פתיחה ירושלים גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סימון מטעה על הכביש נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏06 ‏נובמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
הגשר בכביש בגין דרום שמנקז תנועה מכביש 443, פסגת זאב, גבעה צרפתית ועוד. כתובת:
תיאור הבעיה:
כאשר עולים על הגשר במחלף - לאחר כמה עשרות מטרים מתאחד הנתיב עם אלה שבאים מ443. לאחר עוד כמה עשרות מטרים שוב מתאחדים שני נתיבים ושתי מכוניות מוצאות עצמן במקביל באותו הנתיב. לאחר כמה עשרות מטרים שוב מתפצל
הנתיב. כל זה קרה רק לפני כמה שבועות לאחר שתיקנו את הכביש. לפני כן הסימונים היו בסדר.
תאונות סוג הנזק :
סימון מחדש של הנתיבים על הכביש. פתרון נדרש :

ירושלים שירות לקוחות

, תגובה:
הקטור מסטרמן- הממונה ע שם ותפקיד:
תושב יקר, תגובה:
לאור ניסיונות חוזרים ונשנים שלא נענו מצד עיריית ירושלים אל מנהלי אתר "תלונה", בהם נתבקשו מנהלי האתר לעדכן את פרטי אנשי הקשר מטעם העירייה ע"מ שתלונות יגיעו ליעדם לטיפול מהיר - אנו מביעים את התנצלותנו הכנה על העיכוב במענה לפניות, שנגרם כתוצאה ממתן שירות לקוי ע"י האתר.

אנו מציעים להפנות כל פנייה, תלונה או עניין הקשורים בשירות הניתן לתושב ע"י העירייה לכתובת הדוא"ל של המרכז לאיכות השירות, לטיפול מהיר ומסור.

המרכז הוקם ע"י העירייה מתוך ראיית השירות הניתן לתושב כיעד עליון, וצר לנו כי אין כך הדבר בעיני אתר "תלונה".


כתובת המייל של המרכז לאיכות השירות: [email protected]
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה