פרטי התלונה

תלונות ירושלים

תלונות עיריות

תלונות עיריות ומועצות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה ירושליםשעות פתיחה ירושלים גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירותים ציבורים במכז העיר נושא התלונה:
אלבז איציק שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏08 ‏נובמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
מרכז העיר כתובת:
תיאור הבעיה:
ערית ירושלים רוצה כל כך בתירות אך לא דואגת לשירותים ציבורים במרכז העיר.
כבעל עסק במרכז העיר פונים אלי עשרות בקשות של תירים ועוברי עורך במרכז העיר לבקשה להישתמש בשרותיםץוכך גם גם על עסקים אחרים כאיזור יש כאלה שאינם מסכימים (ואני יכול להבין אותם)אני מסכים לרובץמפנייתי לעיריה מספר פעמים קיבלתי כמה תשובות שונות כל פעם ולרוב שהנושא בטיפול קרוב (יש לציין ש3 שנים הנושא בטיפול)
יש לציין שרבים מבעלי ההעסקים ותושבי השכונה מתלוננים קבוע על שתן ברחובות (ןלפעמים צואה)ריח רע ומחלות.
מחלות וסרחון סוג הנזק :
הקמת שרותים ציבורים בדחיפות.או סיכום אם בעלי עסקים פתרון נדרש :

ירושלים שירות לקוחות

, תגובה:
הקטור מסטרמן- הממונה ע שם ותפקיד:
תושב יקר, תגובה:
לאור ניסיונות חוזרים ונשנים שלא נענו מצד עיריית ירושלים אל מנהלי אתר "תלונה", בהם נתבקשו מנהלי האתר לעדכן את פרטי אנשי הקשר מטעם העירייה ע"מ שתלונות יגיעו ליעדם לטיפול מהיר - אנו מביעים את התנצלותנו הכנה על העיכוב במענה לפניות, שנגרם כתוצאה ממתן שירות לקוי ע"י האתר.

אנו מציעים להפנות כל פנייה, תלונה או עניין הקשורים בשירות הניתן לתושב ע"י העירייה לכתובת הדוא"ל של המרכז לאיכות השירות, לטיפול מהיר ומסור.

המרכז הוקם ע"י העירייה מתוך ראיית השירות הניתן לתושב כיעד עליון, וצר לנו כי אין כך הדבר בעיני אתר "תלונה".


כתובת המייל של המרכז לאיכות השירות: [email protected]
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה