פרטי התלונה

תלונות ירושלים

תלונות עיריות

תלונות עיריות ומועצות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה ירושליםשעות פתיחה ירושלים גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נקיון נושא התלונה:
‏יום שישי ‏04 ‏נובמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
עובדי הנקיון של העירייה ברחוב חיים תורן - פסגת זאב מנקים בצורה מינימלית כך שלאחר ה"נקיון" שלהם כלל לא נראה שמישהו בכלל ניקה. גם המדרגות הציבוריות לרחוב שמעל - רחוב ראובן ארזי והמדרגות לרחוב שמתחת - רחוב דב סדן אינן עוברות ניקוי באופן שוטף. תלונות שלי לעירייה נענות בדרך כלל בתשובה: "אנחנו נעביר את התלונה שלך לאגף התברואה" אך כבר יצא לי לשמוע כמה פעמים תשובה מקוממת בנוסח: "תתקשר מדי פעם ותבקש שינקו את המדרגות". התחושה קשה במיוחד לאחר הבטחות חוזרות ונשנות שנושא הנקיון יקבל עדיפות עליונה.

ירושלים שירות לקוחות

, תגובה:
הקטור מסטרמן- הממונה ע שם ותפקיד:
תושב יקר, תגובה:
לאור ניסיונות חוזרים ונשנים שלא נענו מצד עיריית ירושלים אל מנהלי אתר "תלונה", בהם נתבקשו מנהלי האתר לעדכן את פרטי אנשי הקשר מטעם העירייה ע"מ שתלונות יגיעו ליעדם לטיפול מהיר - אנו מביעים את התנצלותנו הכנה על העיכוב במענה לפניות, שנגרם כתוצאה ממתן שירות לקוי ע"י האתר.

אנו מציעים להפנות כל פנייה, תלונה או עניין הקשורים בשירות הניתן לתושב ע"י העירייה לכתובת הדוא"ל של המרכז לאיכות השירות, לטיפול מהיר ומסור.

המרכז הוקם ע"י העירייה מתוך ראיית השירות הניתן לתושב כיעד עליון, וצר לנו כי אין כך הדבר בעיני אתר "תלונה".


כתובת המייל של המרכז לאיכות השירות: [email protected]
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה