פרטי התלונה

תלונות ירושלים

תלונות עיריות

תלונות עיריות ומועצות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה ירושליםשעות פתיחה ירושלים גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי נטיעת עצים ברחוב צביה ויצחק גילה ירושלים נושא התלונה:
בן יקר yosi שם/כינוי:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
לצערנו תשובת דובר עיריית ירושלים לא ענינית ותלושה מכל מציאות. מדובר בכשל
מערכתי של העירייה כי כאשר בנו את הפרויקט שאנו גרים בו מ1996 היה על העיריה
לפקח על בניית התשתיות ולחפור בורות לשם נטיעת עצים עוד לפני הנחת צנרת חשמל וטלפון. זאת תעודת עניות לעיריה כאשר נותנת תשובה כה לא ענינית. מי כאן
בעל הבית חברת החשמל או בזק או העירייה האחרונה היא שנותנת אישורים
לבניית התשתיות. העירייה צריכה לטפל בבעיה ולא להשליך את הבעיה על מוסדות
אחרים. סגן ראש העיר אומר אחרת שהמדרכות צרות ולא ניתן לחפור מכיוון שעגלות
לא יוכל לעבור שם בסדר אנו מסכמים לחצות כביש וללכת על המדרכה בצד הימני
ששם אין תשתיות והמדרכה רחבה. זה קל מאד לתת תשובות סתמיות ולצאת מידי
חובה. כך לא צריכה להתנהג עירייה. מה עוד שהארנונה שאנו משלמים היא מהגבוהות ואנחנו גרים באזור שנחשב אזור א'. להמשך טפולכם.
עוגמת נפש סוג הנזק :

ירושלים שירות לקוחות

, תגובה:
הקטור מסטרמן- הממונה ע שם ותפקיד:
תושב יקר, תגובה:
לאור ניסיונות חוזרים ונשנים שלא נענו מצד עיריית ירושלים אל מנהלי אתר "תלונה", בהם נתבקשו מנהלי האתר לעדכן את פרטי אנשי הקשר מטעם העירייה ע"מ שתלונות יגיעו ליעדם לטיפול מהיר - אנו מביעים את התנצלותנו הכנה על העיכוב במענה לפניות, שנגרם כתוצאה ממתן שירות לקוי ע"י האתר.

אנו מציעים להפנות כל פנייה, תלונה או עניין הקשורים בשירות הניתן לתושב ע"י העירייה לכתובת הדוא"ל של המרכז לאיכות השירות, לטיפול מהיר ומסור.

המרכז הוקם ע"י העירייה מתוך ראיית השירות הניתן לתושב כיעד עליון, וצר לנו כי אין כך הדבר בעיני אתר "תלונה".


כתובת המייל של המרכז לאיכות השירות: [email protected]
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה