פרטי התלונה

תלונות ירושלים

תלונות עיריות

תלונות עיריות ומועצות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה ירושליםשעות פתיחה ירושלים גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סימון לא ברור במקומות חניה נושא התלונה:
בארט דניאל שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏09 ‏מאי ‏2010 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
אגף החניה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
אחרי שקראתי תלונה של נהגת בנוגע לשילוט לא ברור בנוגע לחניה בירושלים, החלטתי להצטרף לתלונה זו. אתמול (9/5/10) קיבלתי דו"ח חניה על כך ש"העמדת/החנית את רכבך...במקום שהחניה בו נאסרה והאיסור מסומן בתמרור" (כפי שמופיע בסעיף בצד השני של הדו"ח, אליו הופניתי ע"י המספר הסידורי שכתב הפקח). המקום בו החניתי את הרכב שלי, ברחוב שמאי ליד בית מספר 23, נראה כמו מקום חניה לכל דבר וענין. לידו היו מספר מקומות בהם חנו רכבים, ואף ליד שורת המקומות הללו עמד שלט שמסמן שמדובר במקום חניה בתשלום. אין ליד אף אחד מהמקומות שום צבע ליד המדרכה, לא כחול-לבן או אדום לבן וכו'. הדלקתי ותליתי את כרטיס ה"איזיפרק" שלי (אפילו בדו"ח חניה שקיבלתי הפקח ציין ש"יש איזיפרק דלוק 05317360"). אחרי שחזרתי לרכבי וראיתי את הדו"ח הסתובבתי סביב האזור פעמיים כדי לגלות שליד המקום בו חניתי, יש שלט הפונה לכיוון השני, שעליו כתוב שאין לחנות שם פרט לבעל תו חניה, בין השעות 17:00 ל-8:00. אמנם השלט ברור, אבל קצת קשה למצוא אותו. לדעתי, כשמדובר בשורה של מקומות חניה בתשלום, ואחד מהם הוא לא מקום חניה בתשלום, כדאי שהסימון יהיה ברור (כמו סימון חניה לנכה, שכולל ריבוע מצוייר על המקום, ולא רק שלט ליד המקום). הרי החניתי את רכבי בתום לב, ותליתי אמצעי תשלום על חלון הרכב. באמת לא ידעתי שאסור לחנות שם. התחושה שלי ושל אחרים שאיבדנו כמה מאות שקלים כקנס על עבירה שעשינו כמיטב יכולתנו לא לבצע, היא לא נעימה, ואני סובר שהעירייה צריכה לשעות יותר על מנת למנוע אותה. צריך, לדעתי, שיהיה קל עד קל ביותר לנהג לראות האם מותר או אסור לחנות.
עוגמת נפש סוג הנזק :
סימון ברור על מקום חניה חריג, בדומה למקום חניה לנכים פתרון נדרש :

ירושלים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה