פרטי התלונה

תלונות ירושלים

תלונות עיריות

תלונות עיריות ומועצות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה ירושליםשעות פתיחה ירושלים גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
דוח חניה נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,

אני פונה אליכם, אתר תלונה, מאחר ששמעתי מחברים רבים שאתם מסייעים בבעיות כאלו ואחרות ונלחמים בבירוקרטיה בהצלחה ובעקביות.
ראשית, אני רוצה לחזק את ידכם, להודות על הסיוע ועל עצם קיום אתר שכזה.
שנית, אודה לכם מאוד אם תצליחו לסייע לי במסע התלאות שלי מול מחלקת חובות חנייה של עיריית ירושלים.
ולהלן הסיפור:

אני נמצאת במשא ומתן מתמשך ,כמעט 5 שנים, מול מחלקת חובות חניה של עיריית ירושלים.
אנחנו מתגוררים בנשר (ליד חיפה), עיר שספגה טילים רבים בעת מלחמת לבנון השנייה. באוגוסט 2006, בעיצומה של המלחמה, נסענו בעלי ואני ליום התאווררות בבירה. כשרצינו לעצור לאכול צהריים, חנינו את רכבנו בחניה שהסתבר לנו בדיעבד שהייתה חניית נכים. לא זכור לנו שהיה איזשהו סימון של חניית נכים ואנחנו אנשים אשר שומרים על החוק, כך שללא כל ספק זה לא נעשה בזדון.
כשחזרנו לרכב, מצאנו דו"ח על סך 500 ₪. כתבנו מכתב ובו הסברנו שלא ראינו סימון ושנאמר בכלי התקשורת שלא יחולקו דו"חות חניה לתושבי הצפון שבאים להתאוורר מהפגזות הטילים בערים המרוחקות. לאחר מספר חודשים נשלח מכתב ודו"ח חדש עם הפחתה ל-250 ₪.
התקשרתי לשלם ומאחר שהדו"ח המופחת הגיע מאוחר מהתאריך האחרון שהיה ניתן לשלם, לא איפשרו לי לשלם והציעו לכתוב מכתב ולשלוח בפקס. כתבתי מכתב ושלחתי בפקס.
התקשרתי מס' פעמים כדי לשאול מה קורה עם מכתבי ובכל השיחות נאמר לי שהנושא בטיפול.
באוגוסט 2008 קיבלתי דוח חדש על סך 800 ₪ ו"התראה לפני נקיטת צעדים"(!!!)
התקשרתי באותו בוקר ושוחחתי עם עובדת, עברנו יחד על כל היסטוריית המכתבים שאנחנו שלחנו והם שלחו והסתבר ש:
•ב-31/05/07 נשלח אליי מכתב שמודיע על כך שקיבלו את מכתבי- לא קיבלתי את המכתב הנ"ל.
•ב-03/06/07 נשלח אליי בדואר רשום מכתב אשר מאשר את תשלום הסכום המופחת- המכתב הנ"ל לא הגיע אליי ורשום אצלם שזהו "דואר חוזר"- שאכן לא הגיע אליי הדואר הנ"ל!!!
בהמלצת אותה עובדת, שוב כתבתי מכתב וגוללתי את כל ההיסטוריה.
בנובמבר 2010, כעבור שנתיים מאז אותה שיחה והמכתב ששלחתי וכעבור 4 שנים ורבע (!!!!!!!!) מאז קבלת הדו"ח המקורי, הגיע דו"ח חדש על סך 900 ₪!!
הפעם נקטתי בשיטה קצת שונה: ריכזתי את כל המכתבים ששלחתי אליהם+ הדו"חות והמכתבים שהם שלחו אליי ושלחתי בדואר רשום. כעבור חודש, בדצמבר 2010 (מהר מאוד), קיבלתי דו"ח חדש, על סך 500 ₪, הסכום המקורי. במכתב הנלווה לדו"ח הם כותבים מפורשות שחלק מהודעותיהם נשלחו למען בירושלים ולא בנשר ,העיר בה אנו מתגוררים. כלומר, לא הגיעו ליעדם.
ניסיתי שוב להתקשר על מנת לשוחח עם מישהו (כמה אפשר להתנהל באמצעות מכתבים?) לצערי, שוב נתקלתי באותן תשובות- "שלחי פקס", "לא ניתן לשוחח עם אף אחד".
שוב שלחתי פקס והודעתי שאני לא מוכנה לשלם מעבר לסכום המופחת של 250 ₪ שניתן לי, למרות שלפי הודעות התקשורת דאז, היו אמורים לבטל לי את הדו"ח ואני לא אמורה לשלם אפילו שקל אחד!

אני מקווה שהצלחתי להעביר, ולו במעט, את מלחמת ההתשה ואת תחושות התסכול מהפרשה הארוכה והמפרכת.
אודה לעזרתכם.

כספי סוג הנזק :

ירושלים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה