פרטי התלונה

תלונות ירושלים

תלונות עיריות

תלונות עיריות ומועצות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה ירושליםשעות פתיחה ירושלים גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
דרישה לביטול תשלום קנס בלתי מוצדק/מס' 37612777 נושא התלונה:
‏יום שני ‏06 ‏פברואר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
כיכר ספרא 13, ירושלים 91007 כתובת:
ירושלים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום 06.02.06 חניתי ברחוב מאיר שחם בירושלים ליד בית מס' 7, כאשר באזור זה החנייה מוסדרת באמצעות "מטחנים". לפיכך הכנסתי למכונה המיועדת מספר מטבעות וצג המכונה הראה כי לרשותי עומדות שעתיים שלמות של חנייה, בשל רצוני לחנות כ-3 שעות , הכנסתי כ- 5 ש"ח נוספים , אך לתדהמתי הרבה זמן החנייה לא עלה בהתאם. כבר בשלב זה, הבנתי כי מדובר בנסיון של רשות החנייה להתעשר על חשבון הציבור שלא כדין שכן את הכסף הנוסף שהכנסתי מעבר ל- שעתיים שהועמדו לרשותי לא היה באפשרותי לקבל חזרה, כי המכונה לא מחזירה עודף מיותר, מיותר לשאול למי מוזרמים כספים מיותרים אלו?!
חסרת הבנה ולא מרוצה משירות רשות החניה , פניתי אל סידורי.
בתום הסידורים והריצות המייגעות, הגעתי חזרה אל מקום החניה, והפלא ופלא נגלה לעיני קנס בסך 100 ש"ח, בשל איחור של 5 דק' בלבד!!!.
אין לי מילים לתאר את החוצפה, לא זו בלבד שאת כספי המיותר שהוכנס מעבר לשעתיים שהועמדו לרשותי, לא החזרתם, הרי שגם לגבות תשלום נוסף ידעתם!
אני מבקשת בכל לשון של בקשה- לבטל את הקנס הלא מוצדק.
באם לא תפעלו לעשות כן, לא אהסס לדרוש מכם את תשלום היתר שהפקדתי במכונה גם אם מדובר בסכום זעום.
מקווה למצוא מענה לפנייתי זו, וכולי תקווה כי יש מי שיימצא לנכון להבין את תחושותי.
כספי סוג הנזק :
ביטול קנס חנייה פתרון נדרש :

ירושלים שירות לקוחות

, תגובה:
הקטור מסטרמן- הממונה ע שם ותפקיד:
תושב יקר, תגובה:
לאור ניסיונות חוזרים ונשנים שלא נענו מצד עיריית ירושלים אל מנהלי אתר "תלונה", בהם נתבקשו מנהלי האתר לעדכן את פרטי אנשי הקשר מטעם העירייה ע"מ שתלונות יגיעו ליעדם לטיפול מהיר - אנו מביעים את התנצלותנו הכנה על העיכוב במענה לפניות, שנגרם כתוצאה ממתן שירות לקוי ע"י האתר.

אנו מציעים להפנות כל פנייה, תלונה או עניין הקשורים בשירות הניתן לתושב ע"י העירייה לכתובת הדוא"ל של המרכז לאיכות השירות, לטיפול מהיר ומסור.

המרכז הוקם ע"י העירייה מתוך ראיית השירות הניתן לתושב כיעד עליון, וצר לנו כי אין כך הדבר בעיני אתר "תלונה".


כתובת המייל של המרכז לאיכות השירות: [email protected]
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה