פרטי התלונה

תלונות ירושלים

תלונות עיריות

תלונות עיריות ומועצות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה ירושליםשעות פתיחה ירושלים גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פריצת רכוש פרטי (רכב) באת ביצוע עבודה נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏22 ‏מרץ ‏2006 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
עיריות ירושליים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אני רופא שעובדת בבה"ח "טלביה" ירושליים רחוב דישראלי . ליד מרפאה יש כו כחול לבד שאסיר להחנות רכב ולכן נאלצתי לחנות ברחוב פינסקר. בין תאריכים 21/03/2006-22/03/2006 ביצעתי משמרת וקיבלתי צילצול לנייד שלי- פורצו לי רכב ונפצו חלון כאשר הגעתי למקום( בד"כ אסור לעזוב בה"ח במשמרת רק בגלל צילצול איפשרו לי לצאת) מצאתי רכב שבור ופרוץ עם אבן מתוכו ובנוםף. כאן יש לי שאלה מי אחראי על מקרה נאמר לי שעירייה לא מאפשרת להחנות רכב ליד מרפאה ברחוב דשראלי( מישהו חנה ישר קיבל כנס של 100 ש"ח).מה לעשות אנשים שעובדים בבה"ח וביקרון בשעות הלילה( אני לא ראשונה שקיבלה נזק). זה לא יתכן שאם בן אדם שומר חוקי נהגה וחניה מקבל נזק מעברינים
כספי סוג הנזק :
לארגן חניה מסודרת לאנשי צוות בה"ח "טלביה" פתרון נדרש :

ירושלים שירות לקוחות

, תגובה:
הקטור מסטרמן- הממונה ע שם ותפקיד:
תושב יקר, תגובה:
לאור ניסיונות חוזרים ונשנים שלא נענו מצד עיריית ירושלים אל מנהלי אתר "תלונה", בהם נתבקשו מנהלי האתר לעדכן את פרטי אנשי הקשר מטעם העירייה ע"מ שתלונות יגיעו ליעדם לטיפול מהיר - אנו מביעים את התנצלותנו הכנה על העיכוב במענה לפניות, שנגרם כתוצאה ממתן שירות לקוי ע"י האתר.

אנו מציעים להפנות כל פנייה, תלונה או עניין הקשורים בשירות הניתן לתושב ע"י העירייה לכתובת הדוא"ל של המרכז לאיכות השירות, לטיפול מהיר ומסור.

המרכז הוקם ע"י העירייה מתוך ראיית השירות הניתן לתושב כיעד עליון, וצר לנו כי אין כך הדבר בעיני אתר "תלונה".


כתובת המייל של המרכז לאיכות השירות: [email protected]
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה