פרטי התלונה

תלונות ירושלים

תלונות עיריות

תלונות עיריות ומועצות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה ירושליםשעות פתיחה ירושלים גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סיוע בתלונה ללא מענה נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏29 ‏ינואר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
• בתאריך 05/02/2002 פניתי בתלונה על גידור ובניה בלתי חוקית של הדיירת הנ"ל.
• לפני כמה חודשים , הדירה נמכרה לדיירת חדשה, אשר שיפצה את ביתה מחדש.
• בין היתר, הרסה את המרפסת וכן את הגידור, הרחיבה את הגידור, ובתכנון גם סגירה של שביל המעבר.
• בעקבות התלונה מיום 05/02/2002, קיבלתי תשובה מסגן היועץ המשפטי של הערייה, כי החליט שלא לנקוט בהליך פלילי בעניין, וזאת מחוסר ראיות למועד ביצוע העבירה.
• הינני פונה אליכם, לאחר פנייה לכמה וכמה גורמים בערייה, ללא מענה הולם.
• יתר על כן, העבירה – מזה כמה חודשים ממשיכה ומתבצעת גם בימים אלו.
• בעקבות הפניייה שנעשתה לערייה( מצ"ב מכתב מצורף ) בתאריך 29/1/06 , ביקרו באתר פקחים, אך לא נעשה מאום. כמו כך, התנהלו מספר פניות נוספות – טלפוניות ללא מענה.
• מאז הדיירת הרחיבה את בנייתה והשתלטה על שטחים נוספים.
• כמו כן, ממשיכה הדיירת בגידור ובנייה של שטחים נוספים, גם כעת.
• פרטי הדיירת: ירושלים ,רחוב אורוגאי 29 , כניסה א מצד ימין ,דירה 1 .
פגיעה בסביבה ובדיירי הבניין סוג הנזק :
פירוק הגדר והבנייה הבלתי חוקית פתרון נדרש :

ירושלים שירות לקוחות

, תגובה:
הקטור מסטרמן- הממונה ע שם ותפקיד:
תושב יקר, תגובה:
לאור ניסיונות חוזרים ונשנים שלא נענו מצד עיריית ירושלים אל מנהלי אתר "תלונה", בהם נתבקשו מנהלי האתר לעדכן את פרטי אנשי הקשר מטעם העירייה ע"מ שתלונות יגיעו ליעדם לטיפול מהיר - אנו מביעים את התנצלותנו הכנה על העיכוב במענה לפניות, שנגרם כתוצאה ממתן שירות לקוי ע"י האתר.

אנו מציעים להפנות כל פנייה, תלונה או עניין הקשורים בשירות הניתן לתושב ע"י העירייה לכתובת הדוא"ל של המרכז לאיכות השירות, לטיפול מהיר ומסור.

המרכז הוקם ע"י העירייה מתוך ראיית השירות הניתן לתושב כיעד עליון, וצר לנו כי אין כך הדבר בעיני אתר "תלונה".


כתובת המייל של המרכז לאיכות השירות: [email protected]
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה