פרטי התלונה

תלונות ירושלים

תלונות עיריות

תלונות עיריות ומועצות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה ירושליםשעות פתיחה ירושלים גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מחירים של טיולים נושא התלונה:
‏יום שישי ‏31 ‏מרץ ‏2006 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
הטיולים בארץ הם מאד יקרים, למשפחה גדולה, כל טיול יוצא לפחות 500 ש"ח, אולי היו יכולים לעשות כל חודש בשנה אתרים שונים, למי שיש משפחה גדולה , האתרים מאד יקרים, אפילו אם לא עושים בחינם, אבל יכלו לעודד מחירים יותר זולים למשפחות גדולות, אנחנו כל השנה מחכים לחודש יוני כדי לבקר במוזאון המדע למשל
בחול המועד, הטיולים בירושלים בעיר העתיקה הם בחינם, אבל מפוצצים, אולי אפשר לעשות במשך השנה עוד הנחות
כספי סוג הנזק :
מבצעים לטיולים , ומנוים יותר זולים למשפחות גדולות פתרון נדרש :

ירושלים שירות לקוחות

, תגובה:
הקטור מסטרמן- הממונה ע שם ותפקיד:
תושב יקר, תגובה:
לאור ניסיונות חוזרים ונשנים שלא נענו מצד עיריית ירושלים אל מנהלי אתר "תלונה", בהם נתבקשו מנהלי האתר לעדכן את פרטי אנשי הקשר מטעם העירייה ע"מ שתלונות יגיעו ליעדם לטיפול מהיר - אנו מביעים את התנצלותנו הכנה על העיכוב במענה לפניות, שנגרם כתוצאה ממתן שירות לקוי ע"י האתר.

אנו מציעים להפנות כל פנייה, תלונה או עניין הקשורים בשירות הניתן לתושב ע"י העירייה לכתובת הדוא"ל של המרכז לאיכות השירות, לטיפול מהיר ומסור.

המרכז הוקם ע"י העירייה מתוך ראיית השירות הניתן לתושב כיעד עליון, וצר לנו כי אין כך הדבר בעיני אתר "תלונה".


כתובת המייל של המרכז לאיכות השירות: [email protected]
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה