פרטי התלונה

תלונות ירושלים

תלונות עיריות

תלונות עיריות ומועצות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה ירושליםשעות פתיחה ירושלים גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מפגע בטיחותי מסוכן ביותר בצומת בירושלים נושא התלונה:
‏יום שישי ‏07 ‏אפריל ‏2006 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב !

ברצוני להתלונן על מפגע בטיחותי מסוכן ביותר אשר העברתי טלפונית לטיפולה של עירית ירושלים.



להלן תיאור המקרה:

ביום שישי בתאריך 07/04/06 בשעה 12:15 בערך נסעתי בדרך שכם מכיוון המטה הארצי לכיוון פסגת זאב. עמדתי ברמזור אדום.

משדרות אשכול נסע רכב שפנה שמאלה לכיוון דרך שכם לכיוון פסגת זאב הרכב נכנס לנתיב השמאלי שמנוגד לכיוון התנועה, ישנם 4 נתיבים כנגד כיוון נסיעתו.

ניסיתי להבין איך קרה הדבר שהרכב נוסע לכיוון הנגדי לנסיעתו ומולו 4 נתיבים ורכבים שמגיעים מולו ??

חזרתי לכביש שדרות אשכול ופניתי שמאלה לכיוון פסגת זאב על דרך שכם ואני רואה תמרור חץ כחול שמפנה את התנועה שמאלה במקום ימינה, עצרתי בצד והתקשרתי למוקד עירית ירושלים לטל' 106.

הודעתי על המפגע והסברתי את מיקומו המדוייק, בערך בשעה 16:30 התקשרו אליי מהעיריה שלא מוצאים את המקום, הסברתי שוב לאדם שהיה ליד המטה הארצי את המקום המדוייק והצעתי להגיע למקום. נאמר לי שהאדם יאתר את המקום ויתקן את התקלה.



ביום שני 10/04/06 התקשרו אלי מעירית ירושלים שלא מוצאים את המקום, הסברתי להם שוב את המקום המדוייק והבחור אמר לי שלא יהיה לו זמן היום לטפל בבעיה והוא מקווה שמחר יוכל להגיע למקום.



ביום שלישי 11/04/06 בשעה 07:00 כאשר עברתי במקום ראיתי שהחץ הכחול הוסר ממקומו וכרגע אין חץ שמפנה את התנועה לכיוון הנכון.



תיאור מראה המפגע מתואר בקובץ המצורף למסמך ("טוב מראה עיניים מ-אלף מילים").





לסיכום,

1. עירית ירושלים לא טיפלה/מטפלת בנושא כ"כ פשוט וכ"כ מהווה מפגע מסוכן ביותר המהווה סכנה לחיי אדם.

2. הופתעתי לשמוע משיחתי היום שאין לעיריה זמן לטפל בנושא כ"כ חשוב הקשור לתאונות דרכים (המתרחש בכל יום).



נא טיפולכם/התייחסותכם.



בברכה,



שרון גורן

עיר: ירושלים

טלפון: 052-5699020, 057-8174136









טיפול עירית ירושלים בנושא כ"כ פשוט פתרון נדרש :

ירושלים שירות לקוחות

, תגובה:
הקטור מסטרמן- הממונה ע שם ותפקיד:
תושב יקר, תגובה:
לאור ניסיונות חוזרים ונשנים שלא נענו מצד עיריית ירושלים אל מנהלי אתר "תלונה", בהם נתבקשו מנהלי האתר לעדכן את פרטי אנשי הקשר מטעם העירייה ע"מ שתלונות יגיעו ליעדם לטיפול מהיר - אנו מביעים את התנצלותנו הכנה על העיכוב במענה לפניות, שנגרם כתוצאה ממתן שירות לקוי ע"י האתר.

אנו מציעים להפנות כל פנייה, תלונה או עניין הקשורים בשירות הניתן לתושב ע"י העירייה לכתובת הדוא"ל של המרכז לאיכות השירות, לטיפול מהיר ומסור.

המרכז הוקם ע"י העירייה מתוך ראיית השירות הניתן לתושב כיעד עליון, וצר לנו כי אין כך הדבר בעיני אתר "תלונה".


כתובת המייל של המרכז לאיכות השירות: [email protected]
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה