פרטי התלונה

תלונות ראש העין

תלונות עיריות

תלונות עיריות ומועצות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תשלום ארנונה הדרך העקלקלה לשוכר החדש נושא התלונה:
‏יום שני ‏19 ‏דצמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
בשעה טובה עברתי לגור בשכירות בראש העין בתחילת נובמבר. מיד פניתי למח' הגביה לשנות את שם השוכרים הישנים בחדשים. שלחתי כנדרש הסכם שכירות ופרטים.
בסוף נובמבר נשלח אליי מכתב של שוברי תשלום ארנונה ושמירה בעיר כאשר תאור הפעולה:"ע"ח יתרת חוב" התקשרתי מיד למח' הגביה כדי לברר מהו בדיוק "יתרת החוב" הרי אני שוכרת חדשה ללא חובות. נאמר לי שאלו תשלומים לחודשים נובמבר דצמבר בהם אני כבר מתגוררת בדירה. כדי לשלול כל אפשרות שאני משלמת תשלום של דייר קודם בקשתי להמציא בפקס/דואר שובר מעודכן ובו רשום שזוהי ארנונה לחודשים נובמבר-דצמבר ותהיתי למה התשלום גבוה ממה שנאמר לי שנהוג באזור..אך קבלתי את ההסבר כי זהו הסכום. לאחר כמה שעות קבלתי טלפון בו נאמר לי שאכן יש אי דיוק בסכום והורדו כמה שקלים ויישלח אליי שובר מעודכן. ב10.11 קבלתי שובר חדש עם סכום קצת נמוך יותר , עדיין עם "ע"ח יתרת חוב" - מה שכן-הוסיפו בכתב יד שזה עבור נובמבר דצמבר. ההתנהלות הנ"ל היתה תמוהה בעיניי אך החלקתי את הנושא.
ניסיתי לשלם דרך האינטרנט-אין בנמצא תשלום כנ"ל, ניסיתי דרך כרטיס אשראי בטלפון -אין תשלום כזה..ניסיתי במשך שבוע ימים להתקשר למח' הגביה בימים ב,ג,ה בשעות 13:00-15:30 אך ללא הואיל- אף אחד לא ענה לי בטלפונים המצויינים.
היום-ה19.12 הצלחתי סוף סוף..אך הייתי צריכה לשלם ריבית !!!!!
זהו אבסורד שאני רודפת אחרי מחלקת הגבייה יותר משבוע ומנסה לשלם בכל דרך ובגלל טעות/עדכון של מח' הגבייה אני עוד צריכה להענש..
חשוב לי לציין שישנה אפשרות של פעמיים בשבוע לגשת למחלקה עצמה..אך איני יכולה כי עובדת שעות ארוכות מהבוקר עד הערב...
כאמור אני שוכרת לראשונה דירה בראש העין. כבר גרתי בערים אחרות בארץ, וכל ההתנהלות הזו מאוד מוזרה לי, כל שכן שאני רודפת אחרי מחלקת הגביה ורוצה לשלם-אך כאמור-ללא אפשרות כי הם לא עונים בטלפון ובגלל שינוי במס' המסלקה/עדכון התשלום לא יכולתי לשלם בדרכים המקובלות בימינו-אינטרנט טלפון.
עוגמת נפש סוג הנזק :

ראש העין שירות לקוחות

, תגובה:
אמירה - לשכת הדובר שם ותפקיד:
בכל תלונה יש לפנות למוקד עירוני 106 או מטלפון חיצוני 03-9384685 תגובה:
- פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה