פרטי התלונה

תלונות נענע שופס

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר גילוי נאות נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 23.12.04 רכשתי דרך אתרכם מצלמת קנון דיגטלית 4 מגה A85 חדשה דגם סריאלי 23866 .כאשר הספק הינו חברת MDK חברה מכובדת ומוכרת לכל הדעות.

לאחר כחצי שנה החלו בעיות במכשיר וקיבלתי הודעות E-25,E-18 בנסיון לקבל טיפול לבעייה הבנתי שבעצם בקנייה זו הצליחו לסדר אותי כתושב חיפה בסניף חיפה לא הסכימו אפילו לדבר איתי והבנתי שכדי לטפל בבעיה עליי להגיע לתל אביב לבזבז לפחות חצי יום עבודה +נסיעות הלוך וחזור פעמיים פעם לתת המכשיר ופעם לקבלו בחזרה.

מכיוון שהיה לי ברור כבר אז שלא אבוא לתל אביב (בעלות של הפסד יום עבודה ונסיעות )בכל פעם שאצטרך שירות, ניסיתי בטלפון לברר מהות התקלה עם הטכנאי, לאחר לא מעט זמן וטלפונים הצלחתי לשוחח עם הטכנאי שהסביר לי שלפעמים כאשר הסוללה חלשה יוצאת הודעה שכזו ואכן מאז הקפדתי שהסוללה תהיה מלאה ואיכשהו המצלמה עבדה באופן סביר אם כי מידי פעם עדין היו יוצאים הודעות אלו .

כמובן שאם הייתי מקבל את השירות לו אני זכאי כבר אז, הייתי מעביר המצלמה לתיקון במעבדה .

לאחרונה שוב מופיעים הודעות אלו והמצלמה אינה מתפקדת ולכן האופציה היחידה שעומדת בפני הינה להגיע לתל אביב מכיוון שבחיפה לא מוכנים לטפל בי .

בעצם בקניה זו הצליחו לסדר אותי וזאת מכמה סיבות :

1. בפרסום באתר נכתב כי האחריות הינה ל-3 שנים (יש לי הדפס של המסך ואז בזמנו אפילו לא רשמו שזה בכפוף לתעודת האחריות שלא פורסמה בשום מקום באתר ). רק לאחר קבלת המוצר ותעודת האחריות הסתבר שזה לא בדיוק שלש שנים אלא שנה מלאה ועוד 24 חודשים נוספים עבור חלקי חילוף בלבד ואינה כוללת את עלות הטכנאי כמו כן נכתב בתעודת האחריות בסעיף 11 שעל הלקוח להביא את המכשיר כולל תעודת אחריות וחשבונית קנייה מקורית למעבדת אם.די.קי לפי תאום מראש . בשום מקום לא באתרכם ולא באתר שלהם ,לא בזמן המכירה (למרות שדיברתי עם נציגים שלהם שהצליחו למכור לי הרחבה לכרטיס הזכרון) ולא בתעודת האחריות לא נכתב או נאמר שאצטרך במקרה של תקלה להביא את המכשיר לתל אביב.
יתרה מזאת, באתר שלהם באינטרנט כתוב במפורש שסניף חיפה משרת לקוחות מנתניה וצפונה ומבחינתי מעבדת אם .די.קיי היא הסניף בחיפה.

חבל שחברה גדולה ואמינה (כך חשבתי עד שקניתי ) אין לה גילוי נאות- במכירה כותבים משהו ובעצם מתכוונים למשהו אחר , לא מציינים במפורש ללקוחות
שהשירות במקרה של תקלה יהיה רק בתל אביב אז אותי הצליחו לסדר ואני נאלץ לוותר על תיקון המצלמה כי באופן עקרוני לא אסכים לבוא לתל אביב ועוד לשלם עלות טכנאי (כי כבר עברה שנה ).

לדעתי זהו מקרה קלאסי למקרה ציבורי ולמאבק ציבורי על מנת שיהיה גילוי נאות באתרים השונים
כספי סוג הנזק :
תיקון ללא עלות טכנאי וללא צורך להגיע לתל אביב פתרון נדרש :

נענע שופס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה