פרטי התלונה

תלונות נענע שופס

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
5% דמי ביטול של עסקה שבוטלה על ידי בגין פרסום מטעה בנענע שופס נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 30/6/06 הזמנתי, בעקבות אמייל מנענע שופס, DVD המסופק ע"י חברת פירלס, המתיימר להציג סרטים וכתוביות ללא צורך ההמרה.
בתאריך 4/7/06 התקשר נציג חברת פירלס, בשם גיל או גל, על מנת לאשר את ההזמנה, והציע לשדרג את המכשיר לדגם היקר בכ-70 ש"ח, בטענה כי הדגם שהזמנתי אינו (!) מציג כתוביות כהלכה, וסובל מתסמינים של היפוך כתוביות. המכשיר היקר יותר, לטענתו, מאפשר הפיכת כתוביות בלחיצת כפתור בשלט. לציין כי הפרסום הדגיש כי המכשיר תומך בהצגת כתוביות בעברית ללא צורך בהמרה.
נציגה ממחלקת השרות בחברת פירלס מסרה לי במועד מאוחר יותר כי "בסך הכל עלי להתקין תוכנה במחשב לשם המרת (!) הקבצים". ואולם - הפרסום הדגיש כי אין צורך בהמרה.
משביקשתי לבטל את ההזמנה נמסר לי כי דמי הביטול הם 5% !
יצרתי קשר עם נענע שופס שאמורים, לכאורה, להגן על הצרכן מול הספק, אולם נציגה בשם מאיה מסרה כי עלי לשלם את דמי הביטול, וכי לטענתה, המכשיר מציג כתוביות כנדרש (בשונה ממה שנאמר ע"י נציגי חברת פירלס).
עד כה, מקצועיות הנציגים זועקת לשמיים.
מאיה הציעה שאשלח אמייל ל - [email protected]. עד כה, לא התקבלה כל תשובה.
ביטול חיוב פתרון נדרש :

נענע שופס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה