|
|
|
|
|
|
טעות במכשיר |
נושא התלונה: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לפני כשבועיים בצעתי יחד עם חבר הזמנה של שלושה מכשיר MP3 מדגם Prosound שניים מהמכשירים שקיבל חברי הכילו רדיו FM במכשיר ולמכשיר השלישי שהגיע אלי, הרדיו היה כתוספת באוזניות באיכות ירודה שלא ניתן לשמוע בו כלום. לא יתכן שבאותה הזמנה נתקבלו שני סוגי מכשירים שוניםץ וכאשר פניתי לחברה בטלפון לא ניתן פיתרון מספק כלומר לא הציעו לי להחליף את המכשיר לדגם שקיבל חברי. ומהפנייה במייל התעלמו. חשוב להדגיש שההזמנה היתה בו זמנית על אותו מכשיר פשוט באמצעי תשלום שונים ואין הצדקה להבדלים במוצרים שקיבלנו.
מספר הזמנה שלי: 265403
בתודה מראש
יהודית קרפ.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
החלפת המוצר |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
נענע שופס שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|