פרטי התלונה

תלונות נענע שופס

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קבלת מוצר נושא התלונה:
מזרחי אהרון שם/כינוי:
‏שבת ‏13 ‏ינואר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 13/01/2007 זכיתי במוצר מגרסת נייר זמן אספקה למוצר שזכית: 14 ימי עסקים מרגע אישור חברת כרטיס האשראי. חוייבתי בתשלום ע"י ויזה.את המוצר לא קיבלתי כלל. לאחר עשרות שיחות טלפון עם שרות לקוחות זה התשובה שקיבלתי במייל.

אהרון שלום רב,
תודה על פנייתך.
לאחר בירור מול הספק דוגרי בנוגע למכירה 2950962 נמסר לנו כי המוצר כרגע חסר במלאי וצריך לחזור למלאי בעוד מספר ימים
ברגע שיוחזר למלאי יסופק לך בעדיפות ראשונה.

את המוצר לא קיבלתי. טלפון מהספק ושרות לקוחות נענע שופס לא קיבלתי.


כספי סוג הנזק :

נענע שופס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה