פרטי התלונה

תלונות נענע שופס

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי זיכוי מוצר לאחר קנייה באתר נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏09 ‏נובמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ליפניי כחודש וחצי קניתי פלייסטיישן 2 ובנוסף אמרתי לנציג שירות שאני רוצה גם להזמין דרכם כרטיס זיכרון לפלייסטיישן.
לאחר שהגיע המוצר ראיתי שהביאו לי כרטיס זיכרון של מצלמה דיגיטלית.היתקשרתי לנאטאקשן וואמרת ילהם שהם שלחו לי כרטיס זיכרון לא מתאים.
לאחר בירור של נציג השירות הוא אימת את הטעות ונאטאקשן שלחו לי מייל לישלוח את המוצר לחברת "אקסטרים" ללא ציון אופן המישלוח {רשום,חבילה,וכו} שלחתי את הכרטיס לכתובת שהם ביקשו,בשליחה רגילה ובאמת לאחר שבועיים מיום השליחה היתקשר אליי בן אדם מחברת אקסטרים ואמר לי שהוא קיבל את הכרטיס זיכרון,ושאל אותי מה בירצוני לעשות איתו,ביקשתי מימנו זיכוי על הכרטיס והוא בתשובה אמר שאין בעיה.
לאחר חודש ימים גיליתי שחייבו אותי שוב ולא נתנו לי זיכוי של 186 ש"ח.
היתקשרתי לחברת אקסטרים ושאלתי אותם למה הם לא נתנו לי זיכוי ואז הם אמרו לי שהם לא קיבלו תמוצר והם רוצים קבלה על המישלוח שלי אין אותה כי לא שלחתי רשום וחברת נאטאקשן לא דרשה מימני את זה במייל שאני ישלח בדואר רשוםעם קבלה, וכהוכחה יש לי את המייל שלהם...ועכשיו פשוט לא רוצים להחזיר לי את הכסף.
בקיצור נישארתי בלי הכסף ובלי המוצר..
אנא אני מבקש את עזרתכם
תודה.
כספי סוג הנזק :
זיכוי על המוצר שאין ביכלל בירשותי פתרון נדרש :

נענע שופס שירות לקוחות

, תגובה:
פניות ציבור שם ותפקיד:
האתר נטאקשן מהווה במה לניהול מכירות ומכרזים.
החיוב בוצע ע"י הספק.
תגובה:
הנהלת האתר תפנה לספק בדרישה לעמוד בהתחייבותו לזיכוי. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה