רמאות והטעיית הלקוח ושירות גרוע |
נושא התלונה: |
יום שני 23 ינואר 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
תיאור הבעיה:
השרות הכי גרוע שקיבלתי אי פעם מקניה באינטרנט:
ביצעתי קניה של רדיו דיסק בנענע שופס, זמן אספקה שהובטח 7 ימים. לאחר 3 שבועות סופק המוצר הלא נכון. נענע שופס טענה שזה אותו מוצר, שבכלל קניתי רדיו דיגיטלי וסיפקו אנלוגי, דגם ישן. לאחר אינספור שיחות ומרדף אחרי הספק ובאיחור של עוד שבועיים סופק לי המוצר וכפיצוי נתנו לי טרנזיסטור, שאפילו סבא שלי היה מתביש להשתמש בו. פשוט בושה של שירות ולקיחת אחריות.
נענע שופס באמצעות חברת יישפאר מרמה את הצרכן ומנסה להיפטר מסחורה ישנה ופגומה בתקווה שהצרכן לא יתלונן, כי אין לו כוח להתעסק עם זה, והצרכן התמים לא באמת מבדיל בין רדיו אנלוגי לדיגיטלי. פשוט בושה.
גלעד.
054-7885520
|
בזבוז זמן. |
סוג הנזק : |
התנצלות, לקיחת אחריות ומתן פיצוי הולם על הזמן המבו |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|