פרטי התלונה

תלונות נענע שופס

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תגובה לתשוהת החברה לתלונה 1668 בקשר לקניה דרך האינטרנט נושא התלונה:
מעין יחזקאל שם/כינוי:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
תגובת החברה אינה תואמת את המציאות (במילים אחרות היא משקרת):
1. אתר נטאקשן המשיך לפעול גם ביום כיפור, כאשר מנגנון המכירות והפעלת המכרזים המשיך לפעול ולהכריז על זוכים במכרזים על פי הצעותיהם.
2. חברת נטאקשן לא שלחה אלי כל הודעה על כוונתה לבטל את המכירות ביום כיפור לא לפני המכירה ולא לאחר המכירה בה הוכרזתי ע"י החברה כזוכה, (כלומר החברה שלחה אלי הודעה בדואר האלקטרוני על זכייתי ובדף האישי באתר הופיע תהליך המכירה במכרז עד לזכייתי). עליי להדגיש כי החברה לא טרחה אפילו לפרסם באתר המכירות כל הודעה על ביטול המכירה.
3. כאמור כפי שציינתי המכירה לא בוטלה בטרם סגירתה , לי נודע על ביטול המכירה למעלה משבוע ימים לאחר שהוכרזתי כזוכה במכרז, כלומר מבחינתי המכרז בוטל בדיעבד באופן חד צדדי ע"י החברה.
לכן לצערי עלי לציין כי החברה כפי שפעלה במכרז פועלת גם היום בעת מתן תשובתה שהיא שיקרית בכל סעיפי תשובתה ואינה מנסה להתמודד עם האמת , ברצוני להדגיש כי בשיחות הטלפון ביני לבין נציגי החברה הם הודו בטעיות של האתר לגבי כל הטענות שטענתי בפנייתי אך למרות זאת הם מפעילים את הסעיף הדרקוני בתקנון שלהם המתיר להם לבטל כל מכירה באופן חד צדדי .
אודה לכם אם לא תרפו מהנושא העקרוני של זכויות הצרכניות של הלקוחות שניגשים למכרזים או קניות באינטרנט.
מעין יחזקאל
עוגמת נפש סוג הנזק :
לממש את המכירה או לקבל פיצוי על המחדלים לכל אורך ה פתרון נדרש :

נענע שופס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה