פרטי התלונה

תלונות נענע שופס

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מתן שירות הולם לאחר רכישה דרך האתר נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏27 ‏אפריל ‏2006 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
הספק- ט.ב דסל שיווק בע"מ סניף חברה:
תיאור הבעיה:
רכשתי כסא מנהלים דרך האתר של נטאקשן- כיום נענע שופס, לאחר ארבעה חודשים הרגל של הכסא (מחומש) נשבר, ובנוסף בידיות הכסא החלו התפרים להפרם. פניתי אל הספק- "דסל"- באמצאות הטל' שהופיע בתעודת האחריות, הם הפנו אותי אל נותן השירות שלהם שנקרא בשם - יאן , הוא התייחס בחוצפה ובזילזול מחפיר לפנייה שלי וסירב לטפל בפנייתי לשביעות רצוני, הוא ממש ניצל את החולשה שלי - קנייה דרך אתר אינטרנט , כלומר אי היכולת שלי להגיע אליהם באופן אישי כי אני תושבת נהריה והם נמצעים באשדוד, וברוב חוצפתו אף הציע לקבל שירות באשדוד. הוא ניצל גם את עצם העניין שהשירות שלהם נעשה ע"י דואר שליחים - שירות שאני אמורה לשאת בהוצאותיו!!!
לאחר טלפונים רבים הן אל נענע שופס והן לדסל , בעוד נענע שופס כל הזמן מנסים להתנער מאחריות לטיפול בעניין, שוחחתי עם מנהל נציג שירות הלקוחות שלהם אשר בסופו של דבר לאחר שסרבו להחליף לי את הכסא , ורק לשלוח לי חלקי חילוף- מחומש + ידיות , כאשר כל הטיפול נמשך לאורך חודשיים תמימים! אני מקבלת בדורא רק את הידיות . הכסא נמצא אצלי במשך חודשיים ללא שימוש , הנזק הכספי שנגרם עבור שיחות טל' רבות כל כך , בזבוז הזמן, ועוגמת הנפש לא יתוארו!
מדוע לא ניתן לקבל שירות הולם ? מדוע מנצלים אותנו הצרכנים אשר רוכשים באמצעות האינטרנט? ולמה טיפול בפנייה של לקוחות נעשה ע"י אדם לא מקצועי חוצפן חסר רגישות ואינו מודע לכך שהדרשת ממנו אדיבות והבנה גם ללקוח אשר נמצא רחוק פיזית , ועליו לקבל שירות ע"י משלוחי דואר?



בזבוז זמן , עוגנת נפש, זלזול סוג הנזק :
משלוח החלק הנוסף- מחומש , ללא חיוב עבור המשלוח ,פי פתרון נדרש :

נענע שופס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה