פרטי התלונה

תלונות נענע שופס

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות ואי אספקת המוצר לאחר תשלום נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏12 ‏אפריל ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך הנ"ל רכשתי כרטיס זיכרון דרך אתר נענע שופס שהחברה הנ"ל משווקת אותו .לפי ההסכם האינטרנטי אמורה החברה המספקת קרי סי אנד אמ לספק את המוצר לאחר 14 יום.
לאחר פניות חוזרות ונישנות למוקד החברה ואין ספור שיחות עם בעלי החברה ואחראי שירות הלקוחות עדיין אני נימצא ללא המוצר שהזמנתי ושילמתי עליו את מלא כספי.
אמש עדיין לאחר דין ודברים עם בעליי החברה אשר התחייבו לשלוח לי את המוצר עם שליח עד הבית טרם הגיע איזהו שליח או טלפון מבעלי החברה או מנציגייה שיאמתו את יציאת המוצר ממנה אליי קרי הלקוח.
נתקלתי בחומות של בוז ועלבון מצד החברה ומבעלייה וגם לאחר שהבעתי את רצוני כיי אתבע אותם לא נעניתי .
חברת סי אנד אמ בע"מ כניראה לא ממש מחבדת את קהל לקוחותיה או לא שמעה על מושג שניקרא שירות ללקוח .
עלבון סוג הנזק :
קודם קבלת מוצר שהוזמן התנצלות ופיצוי על עוגמת פתרון נדרש :

נענע שופס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה