פרטי התלונה

תלונות Ghi

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גבייה שגויה מתמשכת בגין חיוב של פסקל לקוח אחר נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
במשך כחצי שנה חוייבנו בכביש 6 בגין שימוש של לקוח אחר. לקח לנו קצת זמן להבין שמשהו לא תקין קורה בחשבוניות החיוב שלנו בכרטיס אשראי וכן עשרות הבירורים למול כביש 6 ארכו זמן. לבסוף גילתה החברה, מה שהיה כבר ברור לנו: שאנו מחוייבים בגין שימוש של רכב אחר, בשל טעות רישומית במערכת הממוחשבת של כביש 6.
החברה המשיכה לחייב אותנו גם לאחר שהכירה בטעותה, בטוענה ש"התהליכים הללו אורכים זמן", אילו היה קורה ההיפך וזו הייתה אחריותנו, על התהליכים הללו היינו כלקוחות משלמים ריבית דה ריבית + קנסות והצמדות.
לאחר שלושה חודשים קיבלנו שיק החזר על הכסף שגבו מאתנו שלא כדין. זאת לאחר עשרות שיחות למול שירות הלקוחות ולאחר שכתבנו מכתב שבו אנו מודיעים כי בכוונתנו לפנות לערכאות משפטיות (ועדת ערר) ולבקש פיצוי על ההתנהלות הלקויה.
לאחר המכתב וטרם קבלת השיק אצלנו קיבלנו טלפון מעו"ד מהחברה שבו בהתרשמותנו הוא ניסה להניע אותנו מלהכנס להליך שכזה בטוענות "מפחידות" שנבזבז ימי עבודה ואנו מבקשים "לעשות עושר" מהמקרה ואנו 'עלולים' למצוא עצמנו משלמים להם בסוף כסף, הוצאות משפט ועוד... (אין גבול לחוצפה???)
אך זה כנראה "עבד" כי אנו עסוקים ועובדים והחלטנו שבאמת חבל לנו על ימי העבודה שלנו בשביל זה (סך החיוב השגוי הכולל שלהם עמד על קצת יותר מאלף שקלים).
אולי עשינו טעות ואולי לא, אבל בחרנו בכל זאת, שכן להביא את המקרה לידיעת לקוחות אחרים וכן לידיעת מנכ"ל כביש 6. בתקווה שילמדו מהמקרה להבא.
עוגמת נפש סוג הנזק :
הבאת המקרה לידיעת הציבור פתרון נדרש :

Ghi שירות לקוחות

, תגובה:
דד שם ותפקיד:
התלונה לא הגיע לחברת דרך ארץ / כביש 6 אלה לחברה שאינה קשורה כלל לנושא.
תגובה:
אנא שילחו לנמען הנכון. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה