|
|
|
|
|
|
זמן המתנה ושירות לקוי |
נושא התלונה: |
יום שלישי 19 מאי 2009 |
תאריך האירוע: |
אזור ירושלים |
אזור: |
תיאור הבעיה:
על מנת לברר עניין הקשור ביציאה מהארץ המתנתי מעל 20 דקות על הקו בשמיעת מענה מונוטוני. לאחר שסוף סוף ענו לי, אישתי ביצעה את הבירור הנדרש לגביה וכששאלה לגבי, היא נתבקשה להביר את הטלפון אלי. המוקדנית שאלה אותי בן כמה אני ולמרות שעניתי לה תשובה נכונה, היא נבחה עלי "תגיד לו (לי) להתקשר בעצמו, וטרקה לי את הטלפון". בנסיון נוסף להתקשר אני ממתין כבר 33 דקות ואין מענה.
|
מענה אנושי ומנומס |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
משטרה שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|