פרטי התלונה

תלונות משטרה

תלונות חירום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס לא הוגן נושא התלונה:
ביטון ענת שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏01 ‏יולי ‏2009 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
ראשון לציון כתובת:
ראשון לציון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אני בנאדם נורמטיבי ללא עבר ותלונות במשטרה, התקשרתי לחוקרת במשטרת ישראל כדיי לקבל מידע בעניין אחי שעצור ( אשתו התלוננה כי איים עליה ברצח) לאחר שהצגתי את מי שאני בפניי חוקרת בשם ליאורה (מי שהעו'ד הפנתה אותי לקבל ממנה את המידע הנדרש) , היא פנתה אליי בצעקות שלא הבנתי את הנאמר מפיה ולאחר מכן טרקה את הטל' בפניי.
הייתי בהלם מוחלט מהתנהגות לא הולמת לחוקרת שיושבת במשטרה ומייצגת את החוק!!!

למחרת התקשרתי שוב וכשהיא ענתה הייתה נחמדה ואמרה אף "בוקר טוב " בקול נינוח אבל לאחר שהזדהתי היא ניתקה שוב את הטלפון לאחר שאמרה כי אין לה זמן לדבר ולא חיכתה אף לתגובתי.


לא ייתכן שמשפחה של עציר או כל אחד אחר החשוד או מואשם , ייתייחסו אליהם כאזרח סוג ב' .
התנהגותה ויחסה אינה הולמים חוקר שמשרת במשטרת ישראל.

מרגישה נעלבת ואפילו נאשמת שלא הוכחה חפותה......


בושה וכלימה

עוגמת נפש סוג הנזק :

משטרה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה