|
|
|
|
|
|
אי מתן שרות הולם בתלונות ציבור בנושא מוסיקה וקריוקי |
נושא התלונה: |
חזן טובה |
שם/כינוי: |
יום חמישי 10 מאי 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
תחנת כפר סבא |
כתובת: |
מוקד 100 |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בפניות למוקד 100 ארצי נמסר לאזרח שהתקבלה התלונה וזה בטיפול כהשעה 12 בשעה 1 בטיפול בשעה 1.30 בטיפול בשעה 2.10 בטיפול בשעה 2.45 בטיפול וכך ב3.30 ןזאת שכונה של דירות קרקע בשכונת גאולים בכפר סבא כמה שעות אזרח צריך להמתין לבוא המשטרה .כיצד אמורים אותם אזרחים לתפקד לאחר לילה שימורים שכזה .מוראלית נפשית ופיזית ועוד פחד שמא יקרה כפי שקרה בבאר שבע .וזה קורה הרבה . זלזול שזה בושה .
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
משטרה שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|