פרטי התלונה

תלונות משטרה

תלונות חירום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה נגד השוטרת יעל גבאי - תחנת משטרה נתניה נושא התלונה:
‏יום שני ‏21 ‏מאי ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
נחמה וינר, נתניה כתובת:
תיאור הבעיה:
ביום ב' 21.05.2012 ניגשנו אשתי ואני לתחנת המשטרה בנתניה על מנת להגיש תלונה על תאונת פגע וברח שקרתה כשעה לפני כן.
לאחר שמלאנו את טופס התלונה קיבלנו פתק עם מספר מהיומנאי שביקש מאיתנו להמתין עד שיקראו ברמקול את המספר שלנו.

המתנו בסבלנות וברוב קשב ואולם כעבור כחצי שעה ניסינו לבדוק מה קורה ודפקנו על דלתה של הגברת יעל גבאי (חדר מספר 2).
הגברת גבאי טענה שתורנו עבר משום שכביכול לא שמענו את הכריזה ברמקול.
כשהסברנו לה שאנו ממתינים כחצי שעה והמספר לא הופיע בצג של המסך ולא שמענו דבר החלה לצעוק עלינו משל היינו כאחרון העבריינים תוך כדי שהיא מקוננת על כך שהיא צריכה ללכת הביתה.
לאחר דקותיים ביקשה הגברת גבאי מאיתנו להיכנס ורשמה את התלונה כלאחר יד וללא שום רצון לעשות דבר מעבר לכך.
את הפרטים אודות בעל הרכב הפוגע סיפקה לנו השוטרת גבאי רק לאחר שביקשנו זאת במפורש. יתרה מזאת לא קיבלנו שום מידע האם תנסה המשטרה לחקור מי הנהג הפוגע, האם היה בעל רישיון או בגיל המתאים ולמעשה עד עכשיו לא קיבלנו שום התייחסות לתלונתנו לבד מ"תבואו ביום שלישי הבא בכדי לקבל אישור".
אנו מבקשים לדעת מדוע "זכינו" לקבל יחס כה משפיל בבואנו לקבל את השירות המגיע לנו על פי חוק ??
באנו להתלונן על עבירה שביצעו כלפינו ולא רק שלא קיבלנו אף תשובה אלא אף זכינו ל"מקלחת קרה" מהשוטרת גבאי אשר שכחה כנראה שחובתה של המשטרה היא לשרת את האזרחים הסובלים ממעשיהם של מפירי חוק.
מקווים אנו מאוד שתלונה זו לא תיפול על אוזניים ערלות ושאכן תהייה סוף סוף התייחסות נאותה לכל האירוע.
עוגמת נפש סוג הנזק :

משטרה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה