פרטי התלונה

תלונות רשות שדות התעופה

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רשות שדות התעופהשעות פתיחה רשות שדות התעופה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר מטן שירות וזילזול יחס של עובדי שדות תעופה נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏21 ‏יולי ‏2005 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
חזרתי מטיסה שסך הכל היה לי 19 שעות טיסה לי ולשלוש בנות, כולל תינוקת בת חצי שנה. כשהמטוס נחת בבן גוריון, העגלה של התינוקת היתה אמורה לחקות לידי יציאה המטוס, כמובן שאחרי המתנה של 15 דקות ולא היה זכר לעגלה נודה לי שהאיסוף הוא עם המזדבדות. התרמינל החדשה מאוד גדולה וכמובן הליכה כזאת עם שלושה ילדים בלי עגלה, עם טרולי ותינוקת על הידיים לא היתה נעימה בכלל. במהלך כל ההליכה עצרתי כמה פעמים עובדים שמטיילים להם בנחת במכוניות החשמליות, בלי להתיחס ולהציע עזרה בדיבור מאד קצר תשובתם היתה לא יודעת.יודע ובלי לתרוך לעצור. אותו יחס משפיל קיבלתי שלא מצאתי את העגלה איפו שהמזבדות ולאחר הרבה תיסכול זכיתי לתשובהבלי מבט בעיניים לחפש אותה באבידות.
עמדו שני עובדים בלבד שחוץ מלפטפט לא עשו דבר. השאלה היא למה הישראלים לא יודעים להתנהג. במקום להקים כזה טרמינל מפוארת צריכים קודם לנסוע לכמה מאות שדה תעופה בעולם וללמוד את היחס של הפרסונל, עם זה לפניות ציבור, עזרה לאמאות עם ילדים, עזרא עם מזבדות וכו'. אחרי שלומדים איך להיתיחס לבן אדם וליזם לקחים אפשר להתפאר מהיופי של השדה ולא על חשבון הנוסעים. אפילו הילדות שלי בנות 5 ו 8 לא היססו מלהשוות למה היחס של הישראלים כל כך מגעיל!!!
עוגמת נפש סוג הנזק :

רשות שדות התעופה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה