פרטי התלונה

תלונות רשות שדות התעופה

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה רשות שדות התעופהשעות פתיחה רשות שדות התעופה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מזלזל והסיוט שנכיםנאלצים לעבור בנתב"ג נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום.
בטיסה הנוכחית ב -6.9 הגיע מלווה אחד בלבד להעביר אותי מכסא הגלגלים לכסא הגלגלים של המטוס, וממנו למושב במטוס..אותו מלווה הוא בכלל הנהג של הרכב להעברת הנכים . כל מה שעשה (בטיסת הלוך) היה לשאול את אחי אם הוא צריך עזרה בהעברה וכו', ואז הוא נאלץ להיעזר באחי כדי לבצע את ההעברה. אחי נאלץ להסביר לו מה לעשות !כנ"ל גם בטיסת החזור.
מדוע מביאים רק מלווה אחד לנושא? מדוע אחי צריך לעזור לו להעביר אותי מכסא לכסא ואז למושב וכו'? מדוע לא מביאים 2 מלווים? מדוע דיילת הקרקע אומרות כאשר מתלוננים, ש"ככה זה המצב בישראל"...למה יש לנו את ההרגשה שעושים לנו בכלל טובה כאן ששולחים מלווה ?
מדוע בחו"ל כל תהליך ההעברות וכו' בשדה התעופה שם( גם בהלוך וגם בחזור) מבוצע תמיד , אבל תמיד על ידי שני מלווים, ואפילו סימפטיים, ושם כל לאין בעיה וגם אין את ההרגשה שעושים לי טובה אלא משרתים אותי מכל הלב? ואותם שני מלווים בחו"ל , זאת שלהם, ולא סתן מישהו ששלחו כמו פה,שלא תמיד יודע מה לעשות וכו'...שם הם מקצוענים, יודעים בדיוק מהנ לעשות, שלא כמו פה.
לצערי, המצב הנ"ל נמשך כבר יותר מ- 8 שנים, ולצערי ללא שינוי ! התרגלנו למצב לצערינו...אבל...למה? ומדוע תשובות במשך שנים שהרשות עושה הכל למען הנכים, מה שממש אבל ממש לא נכון ?

תודה, וסליחה על אורך ההודעה

רשות שדות התעופה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה